Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Örfil

Guest
Aika homoa, mutta se on ihan ok, jos on sinut itsensä kanssa :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos/kun aiotte viedä kynttilöitä haudoille, tarkistakaa kaiken varalta, että kynttilät ovat sydämellisiä. Olin tänään 'asiamiehenä' viemässä toisten hankkimia kynttilöitä ja sytytyshetkellä huomasin, että kynttilöistä puuttui sydämet. Oli pelkkä reikä. Reikä ei syttynyt. :nope:

oldez

Well-known member
Tuli sitten valmistuttua Kiipulasta. Oli viel tossa vähän aikaa sitten outo olo, kun mietti sitä asiaa niin, että tää tuleva talvi on eka sellanen kun ei oo tiedossa (vielä) töitä tai koulua. Jotenkin tyhjä olo. Tietty on kiva valmistua, mutta jotenkin myös outo olo.
Onnittelut!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Jos/kun aiotte viedä kynttilöitä haudoille, tarkistakaa kaiken varalta, että kynttilät ovat sydämellisiä. Olin tänään 'asiamiehenä' viemässä toisten hankkimia kynttilöitä ja sytytyshetkellä huomasin, että kynttilöistä puuttui sydämet. Oli pelkkä reikä. Reikä ei syttynyt. :nope:
Siitä se jouluilo syntyy :thumbfh:

Siitä huolimatta hyvvee Joulua kaikille!

jjv

Arschloch
Jos siellä oli käynnistysnappi pohjassa? Meillä on sellasia kynttilöitä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kui et? Se on nykyaikaa. Mulla on kämpässäkin nykyään sähkövalo.
On mulla känpässä lediä jopa kynttelin muodossa. Isälle ja äidille vien 'oikeat' kynttilät huomenna tuohon Vehmasmäen kappelille. Turhan pitkä hautuumaakeikka tykittää Hankoon ja takaisin kynttilöiden takia.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tuossa taannoin oli pieniä yhteysongelmia erään Soneran numeron kanssa. Soneralainen ei pystynyt soittamaan mulle, vaan aina kuului varattu ääni. Mää aiheesta soittelin silloin Elisan tukeen, kysyen, että mikäs nyt on vikana? Siellä homoääninen mieshenkilö opasti näppäilemään puhelimen asetuksista sitä sun tätä, mikä oli hieman vaikeaa puhelun aikana. Vaikka olikin kaiutin päällä. Ei ratkennut asia Elisan varsin turhan tukipuhelun kautta.

Sittenmmin huomasin ihan itse, että olin bannannut kaikki tuntemattomat numerot roskatekstiviestien takia. Tämä soneralainen kaverini käyttää salaista/tuntematonta numeroa omista syistään.

Lumiani ei tiennyt, että tämä em. soneralainen on tuttavani, vaan esti numeron puhelut kokonaan hänen kohdaltaan vahingossa tekemäni eston takia.

Nyt pitäisi maksaa Elisa Oyj:lle 25,86 eurua täysin turhasta homoäänen kuuntelusta. Ei kai siinä?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Lapset on mainioita ja suloisia, mutta onhan tämä vittu aivan perseestä herätä yhdeltä aamuyöstä kurkkusuoranahuutoon aiheesta "mua väsyttää".