Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Porukoille tultu viettää joulua, jos sitä huomenna kävis Kuopiossa ostoksilla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tuli sitten valmistuttua Kiipulasta. Oli viel tossa vähän aikaa sitten outo olo, kun mietti sitä asiaa niin, että tää tuleva talvi on eka sellanen kun ei oo tiedossa (vielä) töitä tai koulua. Jotenkin tyhjä olo. Tietty on kiva valmistua, mutta jotenkin myös outo olo.
Hienoa, onnittelut!

Se on ihan normaalia, että pidemmän projektin valmistuttua miettii vähän hölmönä että mitäs nyt. Otat vaan loppuvuoden löysin rantein ja annat asian hautua.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Iso8:lla ja mulla on nyt yhtä monta Turengissa suoritettua tutkintoa takana!
Ai sääkin olet siellä ollut! Jos ei ole liian henkilökohtaista niin mitä alaa opiskelit?

Tsuhna, joo ajattelinkin tämän viikon olla sillein rauhassa ja ehk ens viikolla hiljalleen alan ettii paikkaa.

Örfil

Guest
Minä luulin, että olit Kiipulassa opiskelemassa kans. :D Anteeks. Pitäs piiloutua jonnekkin, en meinaa tienny, että Turengissa on lukio.
Jatko-opinnot Albert suorittikin sitten siinä naapurikunnassa, Sirola-opistossa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kohti kevättä mennään, päivät pitenee päivä päivältä.

Örfil

Guest
Ai että mä oisin kommunisti vai?
Osaatko muuten selittää miksi UKK kirjainyhdistelmän keskimmäinen Koo ja asuinkaupunginosasi ovat tismalleen samt nimet? Tässä on selvä viittaus Moskovaan, jonka tietenkin kiistät ns. "palturina" :ahem:

Myyrä on myyrä, vaikka voissa paistaisi. Siksi suosittelemmekin uunissa hauduttamista.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Merkityksellinen ilmoitus kännyn ruudulla säikähdytti tänä aamuna. Ruudulla luki (ja lukee edelleen):
Jouluaatto
Suomi
Huomenna koko päivän
Hetkeksi hämmennyin, kunnes huomasin tuon olevan 'ennakkovaroitus' huomisesta.
Tuskin olisin muuten tiennytkään joulun olevan noin lähellä. :rolleyes:

Örfil

Guest
Mutta menithän silti uikkareissa ja uimalakki päässä salin puolelle, ettei nyt ihan kaikki mennyt pieleen?