Albert Oil
Hippi ja juntti
Iso8:lla ja mulla on nyt yhtä monta Turengissa suoritettua tutkintoa takana!
Hienoa, onnittelut!Tuli sitten valmistuttua Kiipulasta. Oli viel tossa vähän aikaa sitten outo olo, kun mietti sitä asiaa niin, että tää tuleva talvi on eka sellanen kun ei oo tiedossa (vielä) töitä tai koulua. Jotenkin tyhjä olo. Tietty on kiva valmistua, mutta jotenkin myös outo olo.
Ai sääkin olet siellä ollut! Jos ei ole liian henkilökohtaista niin mitä alaa opiskelit?Iso8:lla ja mulla on nyt yhtä monta Turengissa suoritettua tutkintoa takana!
Mitä niitä nyt Turengin lukiossa oli - maantietoa, enklantia, matematiikkaa ja vanhojen tansseja.Ai sääkin olet siellä ollut! Jos ei ole liian henkilökohtaista niin mitä alaa opiskelit?
Ekkös sä ollut sählyjoukkueen imurikin?Mitä niitä nyt Turengin lukiossa oli - maantietoa, enklantia, matematiikkaa ja vanhojen tansseja.
Se onkin suurin urheilusaavutukseni ever!Ekkös sä ollut sählyjoukkueen imurikin?
Ainut maalivahti koskaan, jonka torjuntaprosentti on miinusmerkkinen?Se onkin suurin urheilusaavutukseni ever!
Minä luulin, että olit Kiipulassa opiskelemassa kans. Anteeks. Pitäs piiloutua jonnekkin, en meinaa tienny, että Turengissa on lukio.Mitä niitä nyt Turengin lukiossa oli - maantietoa, enklantia, matematiikkaa ja vanhojen tansseja.
Mä luulen ettei kovin moni muukaan tiedä.Minä luulin, että olit Kiipulassa opiskelemassa kans. Anteeks. Pitäs piiloutua jonnekkin, en meinaa tienny, että Turengissa on lukio.
Jatko-opinnot Albert suorittikin sitten siinä naapurikunnassa, Sirola-opistossa.Minä luulin, että olit Kiipulassa opiskelemassa kans. Anteeks. Pitäs piiloutua jonnekkin, en meinaa tienny, että Turengissa on lukio.
Tai sitten se silmiisi loistava valo johtuu siitä, että olet kaatunut seljällesi ja ravintolan kattolamput hohtavat 'vastapäiseltä seinältä'.Kohti kevättä mennään, päivät pitenee päivä päivältä.
Pistävä kipu seljässä taas kielii siitä, että olet liian lähellä tikkataulua.Tai sitten se silmiisi loistava valo johtuu siitä, että olet kaatunut seljällesi ja ravintolan kattolamput hohtavat 'vastapäiseltä seinältä'.
Osaatko muuten selittää miksi UKK kirjainyhdistelmän keskimmäinen Koo ja asuinkaupunginosasi ovat tismalleen samt nimet? Tässä on selvä viittaus Moskovaan, jonka tietenkin kiistät ns. "palturina" :ahem:Ai että mä oisin kommunisti vai?
Hetkeksi hämmennyin, kunnes huomasin tuon olevan 'ennakkovaroitus' huomisesta.Jouluaatto
Suomi
Huomenna koko päivän