Antsa Rieppo
Well-known member
Täällä 11 kk:n ikäinen vetää hirmuista vauhtia, kun oppinut kävelemään.
Ai meinaatko presidentillisesti vaihtaa nuorempaan emäntään?...sitä seuraavaa kierrosta sitten odotellessa.
Tai pariutua serkkutytön kanssa?Ai meinaatko presidentillisesti vaihtaa nuorempaan emäntään?
Onnea synttäreiden johdosta.Nukuin viime yönä kolme - neljä tuntia ja nekin huonosti. Pikkujätkälläkin puskee flunssaa. Rouva lähti töihin ja tässä sitä ollaan aivan vitun väsyneenä kahden kipeän lapsen kanssa. Hobitti työntää päänsä syöttötuolissa istuvan pikkujätkän lähelle niin pitkään kunnes repii hiuksista ja aloittaa sitten hysteerisen itkun miksi se repii hiuksista jonka jälkeen pikkujätkä alkaa itkemään hysteerisenä säikähdyksestä mitä tapahtuu.
Hyvää syntymäpäivää mulle.
ÄLÄ YLEISTÄ! Peilistä katsoi yksi tyyppi ja sanoi älälälälä ölölölölö.Tästäkin päivästä selvittiin järjissään.
Ja sitten saapuivat pinkit elefantti.ÄLÄ YLEISTÄ! Peilistä katsoi yksi tyyppi ja sanoi älälälälä ölölölölö.
No ihmettelinkin kun hyyskä on sävy sävyyn Örfilin silmämunien kanssa.Oon käyny paskomassa muutaman tamperelaispöntön keltaiseksi.
Oliko toi jonkun rekkakuskin tarjoama firabelipalvelu?8 vuotta sitten kävin ohutsuolen magneettikuvauksessa rekan perävaunussa oman kylän sairaalan parkkiksella
Eihän sairaalassa nykyään tarvita vessoja, kun potilailla on vaipat.Varjoaine päättikin poistua peräteitse. Oon käyny paskomassa muutaman tamperelaispöntön keltaiseksi.
Sairaalassa oli tosi huonosti vessoja. Pahuksen sokkeloinen paikka.
Liekö hoitajillakaan aikaa käydä työpäivän aikana vessassa.Eihän sairaalassa nykyään tarvita vessoja, kun potilailla on vaipat.