Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Nukuin viime yönä kolme - neljä tuntia ja nekin huonosti. Pikkujätkälläkin puskee flunssaa. Rouva lähti töihin ja tässä sitä ollaan aivan vitun väsyneenä kahden kipeän lapsen kanssa. Hobitti työntää päänsä syöttötuolissa istuvan pikkujätkän lähelle niin pitkään kunnes repii hiuksista ja aloittaa sitten hysteerisen itkun miksi se repii hiuksista jonka jälkeen pikkujätkä alkaa itkemään hysteerisenä säikähdyksestä mitä tapahtuu.
Hyvää syntymäpäivää mulle.
Onnea synttäreiden johdosta.

Ajele Hobitti kaljuksi. Prolem solved.

jjv

Arschloch
Huomenna joudun ekaa kertaa käymään TAYSissa. 8 vuotta sitten kävin ohutsuolen magneettikuvauksessa rekan perävaunussa oman kylän sairaalan parkkiksella, mut nyt jostain syystä pitää sitä varten mennä pereelle. Muuten on kaikki hoitunut täällä. Kouvolan Sanomista taannoin luinkin, että siellä ovat näreissään kun täällä säilyy jatkossakin päivystys, mut kouvikset joutuu menemään Kotkaan :tongue:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Päädyin eilen erinäisten tapahtumien & sattumusten myötä yllättäen seuraamaan balettiesitystä, tarkemmin sanottuna Coppéliaa. Onneksi oli kyseessä perinteinen ns. satubalettiteos eikä mikään moderni pläjäys, niin pysyi tämmöinen ummikkokin kärryillä siitä, mitä näyttämöllä tapahtui.

Kaikin puolin taiturillista meininkiä, ja Tampere Filharmonia soitti hienosti. Ballerinoilla oli niin ihastuttavan kimaltelevat mekot, että ihan jo siitä syystä harkitsen ryhtyväni isona balettitanssijaksi.

jjv

Arschloch
Varjoaine päättikin poistua peräteitse. Oon käyny paskomassa muutaman tamperelaispöntön keltaiseksi.
Sairaalassa oli tosi huonosti vessoja. Pahuksen sokkeloinen paikka.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Varjoaine päättikin poistua peräteitse. Oon käyny paskomassa muutaman tamperelaispöntön keltaiseksi.
Sairaalassa oli tosi huonosti vessoja. Pahuksen sokkeloinen paikka.
Eihän sairaalassa nykyään tarvita vessoja, kun potilailla on vaipat.