Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jos laskin oikein, on Antsa Rieppo kirjoittanut n. 32,7% Forumin tämän päivän viesteistä.

Toivon laskeneeni väärin.
Aika paljon. Eipä ole ollut muutakaan tekemistä. Kävin puttaamassa tallissa reilun puoli tuntia. Kavereita ei ole ja muija on aina eri huoneessa karkuteillä, ettei tule ikäviä hetkiä, että pitäisi sanoa jotain. Ei se tosin sanoisi, mutta tilanne voisi olla sellainen että periaatteessa pitäisi.

Edith...Taidankin ottaa Dan Brownin kirjan käteen....

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos laskin oikein, on Antsa Rieppo kirjoittanut n. 32,7% Forumin tämän päivän viesteistä.

Toivon laskeneeni väärin.
Huomasin saman, kun melkein jokaisen toikin viimeisin postaus oli häneltä. En kuitenkaan uskaltanut kommentoida sitä, etten saisi moitteita ajojahdista. Onhan se tietysti hyvä, että jollain on kirjoitettavaa.

burb

.
Huomasin saman, kun melkein jokaisen toikin viimeisin postaus oli häneltä. En kuitenkaan uskaltanut kommentoida sitä, etten saisi moitteita ajojahdista. Onhan se tietysti hyvä, että jollain on kirjoitettavaa.
Yhden kärkikirjoittelijan osuus kasvaa suhteettoman suureksi, kun muut vähentää kirjoittelujaan. Ajojahdatkaamme siis poissaolijoita. Peijakkaat!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Aika paljon. Eipä ole ollut muutakaan tekemistä. Kävin puttaamassa tallissa reilun puoli tuntia. Kavereita ei ole ja muija on aina eri huoneessa karkuteillä, ettei tule ikäviä hetkiä, että pitäisi sanoa jotain. Ei se tosin sanoisi, mutta tilanne voisi olla sellainen että periaatteessa pitäisi.

Tässä viestissä on ainoa syy tehdä lisää lapsia.
On sitten ihmisiä kenelle soitella. Jos vastaavat.
Jos eivät vastaa, niin lähetellä vihaisia viestejä miksi et vastaa kaiken sen jälkeen mitä vuoksesi olen tehnyt. Kerrankin olin viikon selvinpäin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jos eivät vastaa, niin lähetellä vihaisia viestejä miksi et vastaa kaiken sen jälkeen mitä vuoksesi olen tehnyt. Kerrankin olin viikon selvinpäin.
Itse asiassa ei paljoa poika vastaa puheluihin. Tänään tullut eka viesti viikkoon. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Onhan tuosta poika olemassa, eikä kumpikaan ole pahemmin toisilleen vittuilut silloin tai nyt. Kaverina vaan nyt lienee turha olla naimisissa.
Emmä tiijä. Ei tuo nyt sen auvoisemmalta kuulosta.

oldez

Well-known member
Komp.