Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tästä voi vielä tulla lystiä.
Sisko vei äidin perinnönjaossa mittavan kukkopillikokoelman ja hän on siitä selvästi tuntenut huonoa omatuntoa siitä saakka, vaikka minua asia ei olekaan kiinnostanut missään määrin.

Tänään, yli 10 vuotta perinnönjaon jälkeen sisko toi minulle 5:iisi noista kukkooilleistä lahjaksi / hyväntahdon eleeksi. Se oli varmasti hänelle iso juttu.

Vaimo niitä kaappiin nostellessaan kysyi "eikö näitä ollut enemmänkin?".
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
En osaa oikein millään päättää ketä äänestäisin tänään, on niin paljon hyviä ehdokkaita. Toisella kierroksella olen jo päättänyt äänestää Väyrystä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Äskön lipui ikkunan ohi KLM:n lentsikka jonka kyljessä luki Old Rauma. Hieno tapa hollantilaisilla nimetä koneita maailman kuuluisimpien paikkojen mukaan.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Puukenkäilijäthän toki osaavat heti yhdistää, että kyseessä on Il Tempo Giganten asuinmiljöö.
Johan nyt toki. Olen ollut jalkapallon tiimoilta Oranjen kannattaja siitä lähtien, kun eräs hollantilainen kukkasipulikauppias kävi kotonani 1970-luvulla, ja sain istua junnu-Ilpona upouuden VW K70:ymmenen matkustajan istuimella. Vissiin Volkkarilla ajettiin jokin pieni lenkki? Kuski oli etunimeltään Kees ja sukunimessä oli toki etuliite van. Varsinaista sukunimeään en jaksa muistaa.

Myöhempiä puukenkäasioita, tai henkilöitä oli Christian van Niftrik, jonka alaisuudessa työjelin muutaman ajan. 1980-luvun alussa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Johan nyt toki. Olen ollut jalkapallon tiimoilta Oranjen kannattaja siitä lähtien, kun eräs hollantilainen kukkasipulikauppias kävi kotonani 1970-luvulla, ja sain istua junnu-Ilpona upouuden VW K70:ymmenen matkustajan istuimella. Vissiin Volkkarilla ajettiin jokin pieni lenkki? Kuski oli etunimeltään Kees ja sukunimessä oli toki etuliite van. Varsinaista sukunimeään en jaksa muistaa.

Myöhempiä puukenkäasioita, tai henkilöitä oli Christian van Niftrik, jonka alaisuudessa työjelin muutaman ajan. 1980-luvun alussa.
No jopas. Nuoruudessa oli crossiaikoina kaveri, Nuutisen Jolppi, jota kutsuttiin Kees:siksi. Maailman huipulla huristeli siihen aikaan Kees van der Ven, josta nimi oli tälle Jolpille lainattu.

Tässä van der Venin 'kevyt' varaslähtö.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
No jopas. Nuoruudessa oli crossiaikoina kaveri, Nuutisen Jolppi, jota kutsuttiin Kees:siksi. Maailman huipulla huristeli siihen aikaan Kees van der Ven, josta nimi oli tälle Jolpille lainattu.
Jotkut kutsuivat mua mopoaikoina Keesvanderiksi(vaikkei etunimeni Kees olekaan, eikä edes Jolppi). Autoiluaikana sitten Vataseksi, johtunee ajotyylistä. Olen ilmeisesti aina ollut muitten mielestä melko rämäpäinen, vaikka benjihyppyä en ole koskaan tehnytkään. Koska pelkään korkeita paikkoja jopa hammaslääkäriä enempi. Ja mihinköhän tämä liittyy, tuskin yhtään mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jotkut kutsuivat mua mopoaikoina Keesvanderiksi(vaikkei etunimeni Kees olekaan, eikä edes Jolppi). Autoiluaikana sitten Vataseksi, johtunee ajotyylistä. Olen ilmeisesti aina ollut muitten mielestä melko rämäpäinen, vaikka benjihyppyä en ole koskaan tehnytkään. Koska pelkään korkeita paikkoja jopa hammaslääkäriä enempi. Ja mihinköhän tämä liittyy, tuskin yhtään mihinkään.
Ei tarvinnut liittyäkään, mutta herskyvät hymyt sait ainakin täällä aikaiseksi :D:thumbup:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Rrristus että meni hermo tuon Googlen kuva-albumin kanssa. Vuosikausia sinne sai kätevästi ladattua kuvia picasa-ohjelmalla, mut lopettivat sen ohjelman tukemisen enkä sitä saanu uuteen koneeseeni siirrettyä. Nyt sain kovalla vaivalla varmuuskopiointihommelilla kuvat albumiini mutten saa muutettua asetuksia niin että kuvat näkyis julkisessa albumissa. Vittu ku kaikki toimiva pitää muuttaa.

Kattelin josko latais kuvat Flickriin mutten vielä hokannu miten sinne saa useamman kuvan kerralla koneelta ladattua.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Lisää pilvipalveluita hei kaikille - kaikki vaan pilveen tai ainakin pilven käyttäjiksi :thumbup:
 
Ylös