2 litraa polttoainetta satasella?Lähikirjastooni on tullut 3D-tulostin. Tekisi mieli leikkiä sillä. Mitähän sillä tekisi? Aivot Jjusbanille?
Ilmanputsari.Lähikirjastooni on tullut 3D-tulostin. Tekisi mieli leikkiä sillä. Mitähän sillä tekisi? Aivot Jjusbanille?
BBC? Tai siis BWC?3D-tulostimella kuuluu tulostaa oman peniksen replika koossa 2:1 ja unohtaa se sinne kirjastoon. Onko seksuaalista häirintää, ONKO? Kysynpä vaan! Kaverin puolesta.
3D-tulostimella kuuluu tulostaa oman peniksen replika koossa 2:1 ja unohtaa se sinne kirjastoon. Onko seksuaalista häirintää, ONKO? Kysynpä vaan! Kaverin puolesta.
Lämpötila?Lämpötila -17,8 °C
Toki. Lämpö on miinuksella celsiusasteikolla, eli alle tislatun veden jäätymispisteen. Fysiikka ei tunne termiä "kylmyys".Lämpötila?
No ei kai siinä.Äitien L'air de Temps -parfyymiin sekoittuu pikkusisarusten imelä pieru.
Oon tehnyt itse viimeiset 7:semän vuotta itse ja kostutan kunnolla Amaretolla. Tuli ostettua oikeaoppiset vuuatkin niin on vähän pakko tehdä.Itse tyydyin syömään yhden Runegrenin tortun ja sekin Joroisten Trustikselta ostettu.
Oikein! :thumbup:Oon tehnyt itse viimeiset 7:semän vuotta itse ja kostutan kunnolla Amaretolla. Tuli ostettua oikeaoppiset vuuatkin niin on vähän pakko tehdä.