Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kun on itse ikänsä tehnyt asiakaspalvelutyötä, sitä on oppinut odottamaan pieniä perusasioita myyjiltä tai jää helposti kaupat tekemättä.
Tänään valitsin autoliikkeen sivuilta myyjän sen perusteella, että kielivalikoimaansa ei kuulunut ruotsi. Soitin hänelle, kerroin mistä autosta olen kiinnostunut ja kysyin onko tuttu laite? Vastasi hieman huvittuneena, että ei ole ja sanoi "voivansa soittaa mulle takaisin myöhemmin, nyt on paha paikka".
Tunnin odotin ja laitoin seuraavalle myyjälle sähköpostia.
Ei se ole vaikeaa. Myynti. Huvittunut suhtautuminen asiakkaan kysymykseen ja ylimielinen suhtautuminen, että voin säälistä soittaa sulle takaisin sen sijaan, että pahoittelisi kiirettä ja kysyisikö voiko soittaa myöhemmin olivat tällä kertaa nopea ja vaivaton tapa delegoida kauppa kollegalle.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Googletin onko oikea muoto soivampi vai soivempi ja sain hakutulokseksi "Merestä löytyi peniksen näköinen ”ruiskumato”".
En pettynyt.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
9/10 karkkitestistä, vaikka useimpia noista en myönnä koskaan edes maistaneeni. Vaihtoehdot oli turhan helpot kun siellä toistui nekin nimet uudelleen jotka jo kerran oli ollut oikea vastaus.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Hopihop osallistumaan karkkivisaan, kaikki karkkitestin tekijät!
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Ainoat jotka tunnistin oli Missä X ja Pantterit.

Tosin itse syön lähes ainoastaan Tyrkisk Pebereitä, jos karkkia syön. Niitä sinsessä pussissa olevia. noi uudet punaisessa pussissa ei oo mistään kotoisin. On ne tulisempia, mutta eivät maistu miltään.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ainoat jotka tunnistin oli Missä X ja Pantterit.

Tosin itse syön lähes ainoastaan Tyrkisk Pebereitä, jos karkkia syön. Niitä sinsessä pussissa olevia. noi uudet punaisessa pussissa ei oo mistään kotoisin. On ne tulisempia, mutta eivät maistu miltään.
Punaaset on Erdoganei.
 
Ylös