Antsa Rieppo
Well-known member
Uutisvuoto loppuu toukokuussa.
Mulloli sunnuntaina vähän samaa mielialaa ilmassa. Onneksi sai olla töissä...Ei ole hyvä ihmisen juoda alkoholia jos siitä tulee tällainen olo.
En minä niin sanonut - pikemminkin voisi jopa ajatella selvästi huonompi tässä yhteydessä :thumbup:Sam on meitä muita parempi ihminen.
Väärin juotu.Ei ole hyvä ihmisen juoda alkoholia jos siitä tulee tällainen olo.
Juu. Luulisi tähän ikään oppineen, mutta kun ei.Väärin juotu.
Lopullisesti vai?Uutisvuoto loppuu toukokuussa.
Ei mennyt duunikaverille läpi 'Mä en juo enää koskaan-litania'.:thumbfh:Juu. Luulisi tähän ikään oppineen, mutta kun ei.
Pieni nollaus tuli tarpeeseen kuin mittatilauksena. Arvelisin.Ei mennyt duunikaverille läpi 'Mä en juo enää koskaan-litania'.:thumbfh:
Kyllähän tuo näköjään maistui. Tosin itse taisin ostaa pari-kolme juomaa. Entinen kollega veteli vähän reteemmin Eurocardilla.Pieni nollaus tuli tarpeeseen kuin mittatilauksena. Arvelisin.
Sama, mutta Nymanin lähdön jälkeen.Pari jaksoa kattonut Tervon lähdön jälkeen ja todennut että joo, ei jatkoon.
20 tais nyt sitten tulla täyteen.Sama, mutta Nymanin lähdön jälkeen.
Alkoi vähän tökkiä jo Tabermannin poistuttua, joten.
10 tuotantokautta ja sitä rataa..
Mie en edes tiedä kuka Perho, Stålista arvaan että Katja..?Mulle Perho ja Stål ovat olleet niin nounounou, että hyvä vaan kun loppuu.
Totta!Siinä oli jotain kultaisina vuosina kun Tabermann, Tervo ja Nyman olivat remmissä, mutta turhan pitkään sitäkin jatkettiin sillä porukalla. Rupes samat vanhat vitsit kiertämään jaksosta toiseen. Tabermannin lähdöstä ei sitten toivuttukaan ja Baba Lybeck oli viimeinen niitti.