Seuraava on varmaan 2/2017.Monesko merkityksetön toikki tämä on?
Kohta tulossa täyteen tämäkin.
Porukalla alkanut olee "tähdellistä asiaa"Seuraava on varmaan 2/2017.
5K String Emil pääsee taas töihin.Monesko merkityksetön toikki tämä on?
Kohta tulossa täyteen tämäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=R47tfK1dna8Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.
Loistava :thumbup:
Heh.Mitenkähän sitä käy kauden avauksessa Melbournessa? Jatkaako Häkkinen siitä mihin jäi Jerezissä?
Välillä kyllä tuntuu, kuin olisit ollut parikymmentä vuotta koomassa.
Espanjassa oli mäkkärissä melkein tolleen. Tarpeeksi kauan kun sähelsin automaatin kanssa, tarjoilija oli jo etsimässä mua ennen ku ehdin pöytään.Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.
Ja minä siitä ettei myöskään örffis ole päättämässä.Olen sangen onnellinen etten joudu olemaan päättämässä karkoitetaanko Venäjäläisiä diplomaatteja suomesta vaiko ei.
19 Forumilla ja Varikko päälle, niin yli 20 siitä tulee. Aika, siivilä.No jopas.. Ihan huomaamatta tullut 15 vuotta forumilla täyteen...