Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Monesko merkityksetön toikki tämä on?
Kohta tulossa täyteen tämäkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitenkähän sitä käy kauden avauksessa Melbournessa? Jatkaako Häkkinen siitä mihin jäi Jerezissä?

Välillä kyllä tuntuu, kuin olisit ollut parikymmentä vuotta koomassa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Liekö jo olemassa tuollaisia ravintoloita miten, ettei tarvitsisi kassalle jonottaa tai odottaa menu pöydällä, että koska ottavat tilauksen vastaan?
Menisi pöytään, rämppäisi kosketusnäytöltä mitä haluaa ja sitten maksaisi samalla. Tilaus menisi keittiön puolelle ja tarjoilija toisi evään pöytään.
Espanjassa oli mäkkärissä melkein tolleen. Tarpeeksi kauan kun sähelsin automaatin kanssa, tarjoilija oli jo etsimässä mua ennen ku ehdin pöytään.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen sangen onnellinen etten joudu olemaan päättämässä karkoitetaanko Venäjäläisiä diplomaatteja suomesta vaiko ei.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
No jopas.. Ihan huomaamatta tullut 15 vuotta forumilla täyteen...
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olisit senkin ajan käyttänyt johonkin hyödylliseen, niin voisit olla astronautti tai syöpälääkkeen keksijä tai palkittu talousnero.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Laskujeni mukaan mulla olisi 4 Formula ykkösten maailmanmestaruutta vyölläni, jos en olisi käyttänyt 2000-lukua fasinoivien kommenttien laatimiseen F1-forumille.
 
Ylös