Örfil
Guest
Anna mennä, hyvin vaan rasvaa väliin ja sitten silmät kiinni ja ajattelet Demis Roussosta :ahem:"Tiukkuus karisee iän myötä, voisko kokeilla tota kakkosta."?
Anna mennä, hyvin vaan rasvaa väliin ja sitten silmät kiinni ja ajattelet Demis Roussosta :ahem:"Tiukkuus karisee iän myötä, voisko kokeilla tota kakkosta."?
Oho...? Käske junnusi tekstittää sinulle joka päivä viesti, että hän on kunnossa. Minä en haluaisi olla päivää ilman epävarmuutta, jollei viestiä tule.Kahdesta junnupojastamme toinen lähtee Santikseen ja toinen Kansainvälisiin joukkoihin koulutettavaksi = lähtee rauhanturvaajaksi kun hoitaa perushommat alta pois. Nuori mies - auto mielessä
Tälläset varmistui männä viikolla.
Hiukka pelottaa tuo junnun ulkomaille lähtö
Kerro yksikin rauhanturvaaja joka EI olisi tuonut autoa mukana.Kuulostaa ylevältä perusteelta lähteä rauhanturvaajaksi. Tuo auto siis.
Minna Rantala.Kerro yksikin rauhanturvaaja joka EI olisi tuonut autoa mukana.
Varmaan kai joo. Jos toista on aikoinaan loukannut jotain sanomalla, niin siihen ei näköjään voi palata puolella lauseellakaan. Naisen muisti on pitkä. Vähän niinkuin norsun.Déjà-vu. Monta kertaa. Kyllä se siitä. Ehkä?
Onneksi naiset lopulta eivät ala näyttämään ihan norsuilta. Lehmiltä korkeintaan.
Onneksi naiset lopulta eivät ala näyttämään ihan norsuilta. Lehmiltä korkeintaan.
Trampoliini tuli eilen kasattua - luonnollisesti kera turvaverkon.
Olisin voinut vaikka kaatua :frank:
On tärkeää että turvavälineet ovat kunnossa trampoliinin KASAUKSESSA.:frank::ahem:
Mä yleensä enämpi kadun kuin kaadun touhutessani.:thumbfh:Olisin voinut vaikka kaatua :frank:
Minä juoksen vasta ensi viikolla :thumbfh:Käväisin juoksemassa puolimaratonin. Tuli jano, vaikka puolivälissä join 5 desiä mehua.