Renessanssinero
Perusfeidaaja
Mitä mieltä olet sellaisesta traktorista kuin Traktor Tšeljabinsk?Huonoin traktorimerkki jonka tiedä on International, mut kyllähän ne nykyiset CASET on parempia kuin Intikkat aikoinaan.
Mitä mieltä olet sellaisesta traktorista kuin Traktor Tšeljabinsk?Huonoin traktorimerkki jonka tiedä on International, mut kyllähän ne nykyiset CASET on parempia kuin Intikkat aikoinaan.
Vetonivelet kuluu helposti ja jää liian usein paskapeltoon akseleistaan kiinni :alppu:Mitä mieltä olet sellaisesta traktorista kuin Traktor Tšeljabinsk?
Toki, mut Sisu on helkatin kömpelö ja siinä on erilainen vaihdelaatikko kuin muissa + menettelee lähinnä puurekkana.Paljon automerkin hyvyys riippuu käyttötarkoituksestakin. Toinen on toisaalla parempi.
Scaniassa on ryömintävaihdeisompi, kun taas aluevaihtaja on Scaniassa Volvoa hitaampi, hytin säilytystilat työympäristönä ovat Volvossa huonommat (nappulat ja säilytystilat), Scania on raskaampi veivattava ahtaissa paikoissa mutta Scaniassa on muuten Volvoa parempi ajettavuus. Scaniassa on alavääntö myös Volvoa parempi eikä myöskään ole niitä Volvon kummallisia sähkövikoja.Volvosta voin sanoa KOKEMUKSEN perusteella vain yhden asian. Vaihteet menee paremmin ja nopeammin päälle kuin Scanioissa. Talvikelillä mäkimaastossa on suuri helpotus se.
Kohtalainen KHL-seura, parempaakin menestystä olisi voinut tulla.Mitä mieltä olet sellaisesta traktorista kuin Traktor Tšeljabinsk?
Oho! Nytkö vasta siirsit kellon kesäaikaan?Jes päivä oli tuntii lyhyempi.
Huoh..Oho! Nytkö vasta siirsit kellon kesäaikaan?
Näin olen kuullutkin, että homma on joskus mennyt. Nykyään ei tietenkään luoteta, että isomman auton hallitseva osaisi pienempää ajaa ja saman verran joutuu henkilöautolla ajamaan kuin B-korttia haluavakin. Inssiajo molemmilla.En tiedä miten homma nykyään menee, mutta tuolloin ei ajettu autokoulussa metriäkään henkilöautolla jos ajoi C-korttia.
Sama täällä + VW Crafter. Ja noilla kummallakin ihan pihalla vaan kun ei ole c-korttia.Ainoa kuorma-auto jota olen ajanut on Fiat Ducato.
Onko tämä enemmän amatöörien vai ammattilaisten vaiva?Mulla olisi kohtuuhyvä krapula, jollaista en tarvitse. Olisiko halukkaita vastaanottajia?
Uskoisin ammattilaisen (esim Mosse) katsovan sen kuuluvan työsuhde-etuihin, amatöörit kokevat sen lähinnä kiusallisena.Onko tämä enemmän amatöörien vai ammattilaisten vaiva?
Sama..vaikkei korttia moisen ajamiseenAinoa kuorma-auto jota olen ajanut on Fiat Ducato.
Ihan hyvin.
Niin on.Melko kova tuuli ulkona.