Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Meitin vanha 244 GL D6 kulutti järjestään ajosta riippumatta 8 litraa satasella - eikä ollut kuin sen neljä vaihdetta eteen. Juu ja meni vähän reilu litra öljyä tonnille.

Täysi traktori :nope:
On noissa aina pieni totuttelu suuntaan ja toiseen kun vanhempien kanssa vaihtaria ajetaan. Heillä on hiukan päälle 10 vuotta vanha S40. Mun autoon on kivempi mennä istumaan kun tilaa riittää, kun taas vanhempien autossa on aika lailla kevyempi ohjaus (tehostettu). Ja löytyy niistä autoista muitakin eroja noiden lisäksi :ahem:.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
On tämä kyllä mukava paikka asua , kun kauppareissulla joku tulee puukolla uhaten pummaamaan tupakkaa. *huoh*

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
On tämä kyllä mukava paikka asua , kun kauppareissulla joku tulee puukolla uhaten pummaamaan tupakkaa. *huoh*
Lakikin alkaa taipumaan siihen suuntaan että julkisilla paikoilla ei saa tupakoida. Jos tupakoit kauppareissullasi, niin houkuttelit hankaluuksia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun se oli kerta ladattu, niin mitenkähän edettiin ja ajettiin tuota asennusta? Vai olisko se pitänyt asentaakin eilen. T: Thymä

markoj

Custom User
Vois kiinnostaa kans toi Beta, jos se ei oo semmone, että ois pitäny acentaakki eilen.

markoj

Custom User
En tiedä asentamisesta, mutta mahdollisesti (?) tarttet henkilökohtaisen avaimen, jota ei enää eilisen jälkeen ole saatavissa.
Noinhan se taitaa olla. Nooh, emmä sitä oikeesti ois tarttenu. Gimpillä mennään.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Betan olen asentanutkin ja silti lukee 60 päivää ja laskuri menee alaspäin ja sen jälkeen ei toimisi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Betan olen asentanutkin ja silti lukee 60 päivää ja laskuri menee alaspäin ja sen jälkeen ei toimisi.
No selväähän tuo nyt kai on, ettei tuo beta ikuisesti toimi? Sillä saapi testata ennenkuin se final versio ilmestyy. Eihän Windowsinkaan betaversiot ikuisesti toimi.