Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Varmaan hauskimmat kotibileet missä olen ollut selvinpäin mukana. Ja tienasin päälle vielä oikein mukavat bensarahat puol kuuden aikoihin aamulla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Rosis varmaan säilyy kielenkäytössä vielä kymmeniä vuosia.
Kaipa se junttikielessä säilyy. Perheenjäsen ei siihen erehdy, kun on alalla.

Ei sen puoleen, jonkun mielestä voi saada ehdonalaisen tuomionkin. :D
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kaipa se junttikielessä säilyy. Perheenjäsen ei siihen erehdy, kun on alalla.
Puhekielessä säilyy myös ko. laitoksen kanssa jatkuvasto tekemisessä olevilla. Esimerkiksi yksi kaveri joka on parikymmentä vuotta ollut lautamiehenä, kertoo menevänsä rosiksen istuntoon.

On se kumma kun Hanko-Kuopio linjalla asunut yrittää vängätä helisnkäläissyntyiselle ja Helsingissä asuvalle junttikielestä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Rosis oli minulle uusi tuttavuus ja juuri äsken googlasin asiasta.

Ei olisi tullut mieleen Raastuvan Oikeudesta vaan logiikalla yhdistelin Rikosoikeudesta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Mun frendi, jolla on musta vyö krav magassa ja toiminut mm. puolustusvoimien ja poliisin aseettoman taistelun kouluttajana on antanut pojalle neuvoja ja opastusta, kuinka tuollaisessa tilanteessa kannattaa toimia. Ehkä siitä oli hyötyä.
Toisaalta on aika paljon luonteesta kiinni, kuka lyö takaisi, kuka ei. Itse tuskin missään tilanteessa löisin. Eikä tuosta iästä voi paljoa kokoa päätellä, koska aika moni poikakin tulee harjakorkeuteensa siinä 15-16-vuotiaana.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Rosis oli minulle uusi tuttavuus ja juuri äsken googlasin asiasta.

Ei olisi tullut mieleen Raastuvan Oikeudesta vaan logiikalla yhdistelin Rikosoikeudesta.
Minä puolestaan törmäsin ko. sanaan Akkarissa. Tosin ensin luettuani ensin monta vuotta sanan roskis. :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Puhekielessä säilyy myös ko. laitoksen kanssa jatkuvasto tekemisessä olevilla. Esimerkiksi yksi kaveri joka on parikymmentä vuotta ollut lautamiehenä, kertoo menevänsä rosiksen istuntoon.

On se kumma kun Hanko-Kuopio linjalla asunut yrittää vängätä helisnkäläissyntyiselle ja Helsingissä asuvalle junttikielestä.
Juu, en mä sitä vastaan väitäkkään, etteikö kukaan näin sanoisi. Onhan Kimi Räikkönenkin yleisesti, ei formuloita seuraaville, RALLIKUSKI.:ahem:

Junttikielellä tarkoitin asiantuntemusta vailla olevaa. Kyllä helsinkiläinenkin voi olla juntti.:eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Juu, en mä sitä vastaan väitäkkään, etteikö kukaan näin sanoisi. Onhan Kimi Räikkönenkin yleisesti, ei formuloita seuraaville, RALLIKUSKI.:ahem:

Junttikielellä tarkoitin asiantuntemusta vailla olevaa. Kyllä helsinkiläinenkin voi olla juntti.:eek:
Jaa, lautamies joka on jo tänä vuonna istunut oikeudessa isoa juttua pari kuukautta tänäkin vuonna ja yksi asianajajakaverini ovat vailla asiantuntemusta. No varmaan verrattuna kuopiolaiseen lakitoimiston sihteerikköön verrattuna.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Puhun minäkin aika usein TKK:sta, vaikkei sellaista koulua enää olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaa, lautamies joka on jo tänä vuonna istunut oikeudessa isoa juttua pari kuukautta tänäkin vuonna ja yksi asianajajakaverini ovat vailla asiantuntemusta. No varmaan verrattuna kuopiolaiseen lakitoimiston sihteerikköön verrattuna.
:eek: Seli seli.

Ei kukaan alalla oleva sano rosis. Ihan oikeesti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oli hienot hautajaiset.

Pappi tunsi vainajan ja suuri saattajajoukko paikalla. Muistotilaisuudessa pappi lähetti ensimmäiseksi pari äijää nostamaan lipun puolitangosta ylös asti.

Lavalle oli rakennettu metsä, jonka nuotiopaikalla paloi kynttilät ja oli vainajan eränkävijä hattu. Hyviä puheita niin teatteri- kuin metsä- ja eräpiireistä. Musiikkiesityksetkin loistavia.

Jaa, avoimen haudan äreellä näin ekaa kertaa kuin vainajan tyttäret lapio hiekkaa hautaan.

Arvoisa lähtö.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Missä mä näin väitin?:doubtful:
Mun käsittääkseni sekä asianajaja että lautamies toimivat alalla. kun ko. henkilöt sanovat lähtevänsä rosikseen ja sun kertoman mukaan kukaan alalla oleva ei sano rosis, niin vaihtoehdot ovat a) he eivät toimikaan alalla b) mä kuulen väärin ja sä olet kuullut heidän sanovan esimerkiksi käräjät kun mä olen kuullut sanan rosis c) sä et tiedä lainkaan mistä puhut.

Tuo c) vaihtoehto on niin uskomaton, että sen voinee suoraan hylätä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun käsittääkseni sekä asianajaja että lautamies toimivat alalla. kun ko. henkilöt sanovat lähtevänsä rosikseen ja sun kertoman mukaan kukaan alalla oleva ei sano rosis, niin vaihtoehdot ovat a) he eivät toimikaan alalla b) mä kuulen väärin ja sä olet kuullut heidän sanovan esimerkiksi käräjät kun mä olen kuullut sanan rosis c) sä et tiedä lainkaan mistä puhut.

Tuo c) vaihtoehto on niin uskomaton, että sen voinee suoraan hylätä.
Et vastannut kysymykseen, missä mä väitän että tunnen sun kaverin puheet paremmin kuin sinä?

Ei sen puoleen, varmaan käytät markkojakin vielä?:doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Asianajaja tai lautamies ei ole alalla, mutta lakiasiaintoimiston sihteerikkö on? tämä selvä.
Onko lautamies alalla?:doubtful:

Kova sä olet laittamaan sanoja suuhun toisille, mutta olisi kiva jos olisi pontta/kykyä nyt jotenkin todistaa se, että olen väittänyt jossakin tuntevasi kaverisi paremmin kuin sinä?

Vai lässytätkö taas niitä joutavias?

Tuleeko suuttimista savua?:doubtful:
 
Ylös