Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Onkin vähän kalliimpi huolto Skeidaan, yli 2000 euroa. Ja sen lisäksi vielä ostin kesäirenkaat, kun oli ihan sibeliukset vanhat.
Vaihdetaanko moottori? Vai vaihdelaatikko? Seuraako tästä lähtöruuturangaistus? Montako uutta settiä jää varsinaiseen kisaan?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun mielestä lapsia ei saisi rohkaista kakkailemaan vaan jokaisesta kakasta pitäisi seurata vähintään nuhteet. Niin että aikuistuttuaankin lapsi (joka olis sitten tietysti aikuislapsi) tuntisi syyllisyyttä aina vessassa asioidessaan.
Siitähän seuraisi kivat traumat ja ahistukset ja ne.
Voi sitä terapian määrää!
Mutta kun (jos) asiat aikanaan oikenisivat niin kylläpä terapeutin kaa olis hauska naureskella että heh, heh, aika vekkulin källin rakensi vanhemmat.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä lapsia ei saisi rohkaista kakkailemaan vaan jokaisesta kakasta pitäisi seurata vähintään nuhteet. Niin että aikuistuttuaankin lapsi (joka olis sitten tietysti aikuislapsi) tuntisi syyllisyyttä aina vessassa asioidessaan.
Siitähän seuraisi kivat traumat ja ahistukset ja ne.
Voi sitä terapian määrää!
Mutta kun (jos) asiat aikanaan oikenisivat niin kylläpä terapeutin kaa olis hauska naureskella että heh, heh, aika vekkulin källin rakensi vanhemmat.
Sä nyt yleistät vähän liikaa vaan sillä perusteella, että toi Domppari on tommonen.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olgan viesti selittääkin paljon, että miksi me pikkunassikat aikoinaan metsissä kovasti arvioitiin toistemme tuotoksia ja lyötiin yläfemmat.:ahem:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Toi lättähiiri on paska, ja sormet hakee vielä näppäimiä. Ja tää Windows 7:kahan on ihan samalainen kuin Vista.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Nokkahihnan vaihto enimmälteen.
Tossa mun Mazdassa on onneks ketju, säästyy tuolta. Tiistaina olis sitten huolto, tällä kertaa isompi sellainen eli menee kaikki nesteet sekä tulpat vaihtoon, kuulemma noin 550 euroa kustantaa. Siihen päälle pyysin vielä fiksaamaan alustasuojausts (katsastuksessa vihjasivat, että parissa paikassa oli lievää korroosion alkua), joka maksanee pilkkusen alle satasen (sano että noin 80€).
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ketjullinen on parempi, katson usein sellaiset autot kaukaa joissa ei ole ketjua.
Vaihtaa ne ketjutkin pitää, vaikka eka vaihto myöhemmin. Hihna halvempi vaihtaa ja samalla voi huoltaa muunkin tarpeellisen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vaihtaa ne ketjutkin pitää, vaikka eka vaihto myöhemmin. Hihna halvempi vaihtaa ja samalla voi huoltaa muunkin tarpeellisen.
Ketjun vaihtoväli on kyllä niin suuri (taitaa olla yli 200 000 km), että tuskinpa ainakaan minä sitä tulen koskaan autooni vaihdatuttamaan.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Heh ja jou!:thumbup:

Pääsin heti toisen jakson koulutukseen Teknologiateollisuuteen, missä opetellaan robottitekniikkaa, pneumatiikkaa, ohjelmointilogiikkaa, modernit hitsaus, laser- ja hybridilaitteet, CNC-koneet, yms. Sen jälkeen on työssäoppimisjakso ja työpaikan mahdollisuus.

Olen aiemminkin käynyt vastaavanlaista koulutusta, missä opeteltiin tavallista hitsausta, putkitaivutusta, työssäoppimista ja sitä kautta saanut vakituisen työpaikan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18416
Ketjun vaihtoväli on kyllä niin suuri (taitaa olla yli 200 000 km), että tuskinpa ainakaan minä sitä tulen koskaan autooni vaihdatuttamaan.
Itse en ole ainakaan yhteenkään autoon vaihtanut, kun kolme autoa on kerennyt jo olla.
 
Ylös