PuoliPöhkö
Well-known member
Tan ska!Luulin että kekkasin tosi hauskan sanaleikin josta olis voinut tehdä hassuttelukuvan mutta se olikin jo vanha vitsi.
Ja nyt kun sen näkee tossa tolleen niin eihän se edes ole kovin hauska...
Tan ska inte!
Tan ska!Luulin että kekkasin tosi hauskan sanaleikin josta olis voinut tehdä hassuttelukuvan mutta se olikin jo vanha vitsi.
Ja nyt kun sen näkee tossa tolleen niin eihän se edes ole kovin hauska...
Paljon onnea ja kaikkea hyvää yhteiselle tiellenne!Ne joilla on Canal+ ovat ehkä törmänneet komediasarjaan Parks and Recreation. Harmittoman tylsähkö, ehkä hetkittäin iloisuutta lisäävä sarja, mutta se siitä, nimittäin tarkoitukseni ei ole kertoa teille tuosta sarjasta vaan ko. sarjassa esiintyvästä Rashida Jonesista johon olen tällä hetkellä syvästi rakastunut.
Toivon että hän näkee tämän viestin ja ottaa yhteyttä mahd. pian.
Tietysti voisin itsekin tehdä aloitteen esim. lähettämällä hänelle rakkauskirjeen. Ja alushousuni.
Kiitos.Paljon onnea ja kaikkea hyvää yhteiselle tiellenne!
Olkaa hyvä!Kiitos.
*on hyvä*Olkaa hyvä!
Kiitos!*on hyvä*
Käsittääkseni kyseinen Jones kirjoittelee täällä foorumilla nykyään nimimerkillä Mosse. (oli aikaisemmin ihan omalla nimellään, sittemmin mm. Moe, JA)Rashida Jonesista johon olen tällä hetkellä syvästi rakastunut.
Toivon että hän näkee tämän viestin ja ottaa yhteyttä mahd. pian.
Kyllä tuo sun linkittämä tyyppi näyttää hätkädyttävästi samalta ihmiseltä, kuin Mossen itsestään postaamat urheilukuvat. Vertaa itse, senkin lesdo.Toivon hartaasti että kyseessä ei ole F1-Forumin hahmo Mosse. En haluaisi olla semmonen... niinku... lesbo?
Niinhän me kaikki......
Jjubsban on hömelö.
Itse asiassa varsin monen täällä on kerättävä vielä reilusti EXP:tä kehittyäkseen hömelö-tasolle.Niinhän me kaikki......
Kaikessa parempia, mutta kaveri sai nopsalta lahjan. No, etiäppäi.Voi meitä pojat.
Juuri näin näin.Kaikessa parempia, mutta kaveri sai nopsalta lahjan. No, etiäppäi.