Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ne joilla on Canal+ ovat ehkä törmänneet komediasarjaan Parks and Recreation. Harmittoman tylsähkö, ehkä hetkittäin iloisuutta lisäävä sarja, mutta se siitä, nimittäin tarkoitukseni ei ole kertoa teille tuosta sarjasta vaan ko. sarjassa esiintyvästä Rashida Jonesista johon olen tällä hetkellä syvästi rakastunut.
Toivon että hän näkee tämän viestin ja ottaa yhteyttä mahd. pian.
Tietysti voisin itsekin tehdä aloitteen esim. lähettämällä hänelle rakkauskirjeen. Ja alushousuni.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ne joilla on Canal+ ovat ehkä törmänneet komediasarjaan Parks and Recreation. Harmittoman tylsähkö, ehkä hetkittäin iloisuutta lisäävä sarja, mutta se siitä, nimittäin tarkoitukseni ei ole kertoa teille tuosta sarjasta vaan ko. sarjassa esiintyvästä Rashida Jonesista johon olen tällä hetkellä syvästi rakastunut.
Toivon että hän näkee tämän viestin ja ottaa yhteyttä mahd. pian.
Tietysti voisin itsekin tehdä aloitteen esim. lähettämällä hänelle rakkauskirjeen. Ja alushousuni.
Paljon onnea ja kaikkea hyvää yhteiselle tiellenne!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Rashida Jonesista johon olen tällä hetkellä syvästi rakastunut.
Toivon että hän näkee tämän viestin ja ottaa yhteyttä mahd. pian.
Käsittääkseni kyseinen Jones kirjoittelee täällä foorumilla nykyään nimimerkillä Mosse. (oli aikaisemmin ihan omalla nimellään, sittemmin mm. Moe, JA)
Siitä vaan vonkaamaan. Privaviesti vois toimia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aavistelin, ja aivan oikein aavistelinkin, että joku hahmo takertuu tuohon Rashidan sukunimeen ja heittää hassuttelulla päin naamaa.
Kyseessähän ei ole F1-Forumin hahmo Mosse vaan eräs muu ihminen. Ainaskin kaikki tähän astiset faktat antaisivat näin olettaa. Ellei sitten F1-Forumin hahmo Mosse ole joutunut kehittelemään tuollaisen valeidentiteetin henkilöytensä suojaksi.

Toivon hartaasti että kyseessä ei ole F1-Forumin hahmo Mosse. En haluaisi olla semmonen... niinku... lesbo?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olipa hyvä kuva Mossesta, oikein silleen vauhdin tuntua.
Ja pieni virne naamalla luo positiivista fiilistä, aivan kuten vaikkapa Voimapieru.
Tarviiks mun selittää Voimapieru?

Luulenpa ettei tartte.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Alan olemaan muuten vähän kännissä. Ja vieläpä vahingossa. Harmi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
HAH :D

Missasin Indycarin ekat 4 kiekkaa enimmäkseen vissiin NHL:n takia ja myös siksi että olen aika tyhmä jätkä.

Siis ei mikään sellainen perustyhmä vaan semmonen "tavallaan ihan jees, mutta ei todellakaan aina aivan kartalla" -tyyppi.

Ei taida käydä kosimisriittikehuskeluista tuo, vai?
 
Ylös