Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä jouduin mm. sitoutumaan siihen etten nosta ekana vuotena palkaa ko. jutusta lainkaan ja neljänä seuravaatana vuotena lähinnä muodollisen korvauksen. Kuitenkin homman pitäisi olla suht' kannattava, on se sotapeli pelattu aika monta kerta. Siinä vaiheessa kun pyytää ihan oikeata rahaa, pitää olla aika järkevät suunnitelmat.´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Miks helvettissä kun aivastaa tai vaikka haukottelee laitetaan käsi suun eteen?:doubtful:

Ja sitten kun pierastaan niin ei laiteta kättä perseen eteen (paitti Nyrkkipieru-Myllis).
Äkkiseltään voi tuntua, että noi on täysin erilaista käyttäytymistä.

Molemmissa on kuitenkin tarkoitus maksimoida levikki. Jos aivastaa suoraan ilmaan, jäävät pöpöt kuitenkin todennäköisesti vain kyseiseen tilaan, mutta kun aivastaa käteen, pystyy pöpöjä levittämään sinne tänne ja tuonne, mihin käsi nyt kulloinkin sattuu osumaan.

Takapään yskähdyksen kanssa tilanne on toinen, koska siinä erittyy lähinnä kaasumuotoisia päästöjä ja filttereitäkin on useimmilla jo kaksi eli kalsongit ja housut. Tällöin käden eteenlaittaminen olisi levikin estämistä. Eli jos haluaa käyttäytyä pierujen suhteen samalla tavalla kuin käteen aivastava ihminen, eli maksimoida levikin, täytyykin juuri ennen pierun tuloa riisua housut ja pyörähtää piruettiin.



Laitetaan vielä pari lausetta asiaakin: Jos haluaa oikeasti aivastaessaan välttää pöpöjä leviämästä, kannattaa aivastaa suun eteen nostettuun kyynärtaipeeseen (mieluiten omaan), varsinkin, jos on pitkähihaista päällä. Tällöin pöpöt jäävät pienelle alueelle, eivätkä leviä samaan tapaan kuin kämmenestä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oli tossa hetki sitten semmonen viis sekkaa kestävä tilanne, kun luulin ettei mulla ole olutta. Huh
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oltiin eilen Hangossa juhlimassa karting-suoritustamme ja tapasin sattumalta, vahingossa, pyytämättä ja yllättäen Mossen siskon. :eek!:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oltiin eilen Hangossa juhlimassa karting-suoritustamme ja tapasin sattumalta, vahingossa, pyytämättä ja yllättäen Mossen siskon. :eek!:
Tuli viesti karaokeen. Mutta miten helketissä sä tiesit että se on mun vaalea, ujo, pieni ja hiljainen sisko?:doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitäis lähteä Ouluun. Pomon kone siellä 8.30. Huomenna Kemi ja Rovaniemi.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuli viesti karaokeen. Mutta miten helketissä sä tiesit että se on mun vaalea, ujo, pieni ja hiljainen sisko?:doubtful:
Kuulin kun hän puhui jollekin Jacques Villeneuvesta.. Oli pakko mennä kysymään kuulinko oikein.. Selvisi, että hän on JV-fani ja kerroin tietty, että niin minäkin. Juteltiin tovi formuloista ja sit mainitsin triathlonharrastukseni ja hän kertoi triathlonisti-veljestään joka oli juuri pyöräillyt jonkun saatanan pitkän matkan. Sanoi sun nimesi ja siinä vaiheessa mulla välähti että hetkinen, Mossestahan tuo puhuu.. :D

Esittäydyin ja sit se sanoi "ai sä oot se, oonhan mä susta kuullut..".
 
Ylös