Yks hius muotikin oli katiska aikoinaan.Särjen on hyvä katiskassa.
Ei ole unohtunut, mutta voi toki olla mahdollista, että aivosi sähköjohdot niskaan voi olla heikonlaiset.Sulta unohtunu kun että oliko virtajohto seinässä.
Yhtä Tarjaa sanottii katiskaksi. Hyvin se pyyti.Yks hius muotikin oli katiska aikoinaan.
Lähtikö loivuus lapasesta?Loiventeluni epännistui surkeasti.
Voisi tähän vähän hassutella, mutta en nyt taida. Ja toisaalta, tältä forumilta löytyy yks toinenkin, jonka jutuista osa menee mun tajunnan ohi.Mä en oo taas moneen kuukauteen tajunnut noista Thunderin jutuista hittojakaan.
Eipä sillä että asia mitenkään haittaisi tai mihinkään vaikuttaisi. Onpahan vaan vissiin aivan eri sfäärit.
Kaks? Vaan?Voisi tähän vähän hassutella, mutta en nyt taida. Ja toisaalta, tältä forumilta löytyy yks toinenkin, jonka jutuista osa menee mun tajunnan ohi.
Juu, lievää nousua.Lähtikö loivuus lapasesta?
Minä en koskaan. Ja nyt puhutaan vuosista.Mä en oo taas moneen kuukauteen tajunnut noista Thunderin jutuista hittojakaan.
Paremminkin: The Gayship of the Ring, Sormuksen homopiiri. Ymmärtämättömien lukumäärä on minulle tyytyväisyystae.Minä en koskaan. Ja nyt puhutaan vuosista.
Mutta on se silti ihan hauska heppu.
Englanniksi sanottaisiin kai että se on gay fellow?
Mun mielestä burbin sfäärit ovat aina poikenneet ns. normaalista, joten siihen on vaikee yhtään kenenkään osua oikein.Mä en oo taas moneen kuukauteen tajunnut noista Thunderin jutuista hittojakaan. Onpahan vaan vissiin aivan eri sfäärit.
Oli varmaan lystiä.Käytiin tänään ajamassa kaverin kanssa traktorilla hieman rallia, muualla paikkakunnalla.
15-vuotiaana se oli lystiä. Vähän vanhempana se on vaan pirun noloa.Oli varmaan lystiä.
Meni taas aivan yli hilseen.Paremminkin: The Gayship of the Ring, Sormuksen homopiiri. Ymmärtämättömien lukumäärä on minulle tyytyväisyystae.
Hieman.Oli varmaan lystiä.