Mangelo
Well-known member
Vaihtuuko se 18v täyttäessä aikuisiän autismiksi, vai lakkaako olemasta?Juu nojoo sehä on kai sama asia. Mut tänää diagnosoitiin lapsuusajan autismi.
Vaihtuuko se 18v täyttäessä aikuisiän autismiksi, vai lakkaako olemasta?Juu nojoo sehä on kai sama asia. Mut tänää diagnosoitiin lapsuusajan autismi.
Jep.On loppujen lopuksi aina jossain määrin positiivista tietää mistä on kyse, vaikkei tieto sinällään aina positiivinen olisikaan. Sitä aina oppii ymmärtämään itseään paremmin. Oletuksena, että tämä diagnoosi on vähintäänkin lähempänä totuutta.
Rehellisesti en tiedä.Vaihtuuko se 18v täyttäessä aikuisiän autismiksi, vai lakkaako olemasta?
Tervetuloa autistisien joukkoon.:thumbup:Mulle diagnosoitii tänää lapsuusiän autismi. Tavallaan kiva tietääm etten ole enää kehitysvammanen.
Tervetuloa.Jospa lähtis kiusaamaan asiakkaita.
Äijä on käyny niin paljon treemassa snookeria, että on katsekkin terävöityny ihan viiltäväksi. Mitäs kattelit takagummiaMALAGUTISTA OLI AAMULLA TAKAGUMMI TYHJÄ! KUKA TUNNUSTAA?
Nyt on Mazdassa taas vähän pienempi rengaskitkaMALAGUTISTA OLI AAMULLA TAKAGUMMI TYHJÄ! KUKA TUNNUSTAA?
Ei ole aivan merkityksetön ilmoitus tämä. Mutta ei tarvitse pyytää anteeksi.Mulle diagnosoitii tänää lapsuusiän autismi. Tavallaan kiva tietääm etten ole enää kehitysvammanen.
Sori.Mutta ei tarvitse pyytää anteeksi.
Zaikkuli ei ole kertonutkaan muuttaneensa Kiinaan.
Pakko olla lavastettu zaikkuajo.
Samaa ihmettelin.Kameroitakin riittää....
Ei mulla vaan, ilmeisesti täällä yritetään rajoittaa ornareiden osallistumista. Vihdoinkin.Kauheeta deitabeissii heittää nyt kyllä kokoajan...
Soot vaan tommonen jäärä, että sun intternettikin elää vuotta 2003 edelleen.Ei mulla vaan, ilmeisesti täällä yritetään rajoittaa ornareiden osallistumista. Vihdoinkin.