Nonih, nyt löyty vihdoinkin se oikea ratkaisu. Fooliohattu! :ahem:Ei tullut heillä mieleen esim. sammuttaa kännykkää kokouksen ajaksi? Ei tarvitsisi kantaa niitä peltipurkkeja mukana.
Oik.yo. on hyvä vaan ja pistää essun päällensä ja LEIPOO ITTE YHDEN KUNKKUTAR JA YHDEN VATELMA PIIRAKAN!Keljuttaa myös, ettei Fazerin marjapiirakoita myydä kuin kahden pakkauksissa. Jos haluan syödä sekä kuningatarpiirakan että vadelmapiirakan, on minun ostettava kaksi molempia!
HALUAN VAIN YHDEN KUMPAAKIN!
Avauduin asiasta ostoskeskuksen käytävää luuttuamassa olleelle vuokratyöntekijälle. Nyt lähti isot rattaat meinaan pyörimään.
Mielestäni ois.Oik.yo. on hyvä vaan ja pistää essun päällensä ja LEIPOO ITTE YHDEN KUNKKUTAR JA YHDEN VATELMA PIIRAKAN!
Na na na naa nana Thunder!Thunder .
Sitten kun ostaa semmosen Aino Mustikkapiirakan, niin kaiken huipuksi paljastuukin, että se ei olekaan mustikkapiirakkaa vaan JÄÄTELÖÄ! :mad_old:Keljuttaa myös, ettei Fazerin marjapiirakoita myydä kuin kahden pakkauksissa. Jos haluan syödä sekä kuningatarpiirakan että vadelmapiirakan, on minun ostettava kaksi molempia!
HALUAN VAIN YHDEN KUMPAAKIN!
Avauduin asiasta ostoskeskuksen käytävää luuttuamassa olleelle vuokratyöntekijälle. Nyt lähti isot rattaat meinaan pyörimään.
Niin ihan yhtä pahalta varmaan tuntuisi, kun luulisi saavansa piirakkaa ja saisiki sen sijasta kakkosta. Näinkin olen kuullut käyvän...Sitten kun ostaa semmosen Aino Mustikkapiirakan, niin kaiken huipuksi paljastuukin, että se ei olekaan mustikkapiirakkaa vaan JÄÄTELÖÄ! :mad_old:
Niin onhan se vissiin kova pettymys, jos sillä ei olekkaan sitä mitä päällä lukee.Sitten kun ostaa semmosen Aino Mustikkapiirakan, niin kaiken huipuksi paljastuukin, että se ei olekaan mustikkapiirakkaa vaan JÄÄTELÖÄ! :mad_old:
Oliko tuo kutsu? Kiitos, tulossa ollaan.Muutin tässä vastikään ja meinaa pukata ihan vallan kiirettä saada kämppä kondikseen ennen torstaina koittavia tupareita.
Ei taida olla Pyllyfillä intternetti-letku vielä asennettuna kun pitelee radiohiljaisuutta yllä alla.Oliko tuo kutsu? Kiitos, tulossa ollaan.
Pyryfillä muuttui työnkuva vastikkään sen verran merkittävästi, että vapaa-aika meinaa olla melko kortilla.Ei taida olla Pyllyfillä intternetti-letku vielä asennettuna kun pitelee radiohiljaisuutta yllä alla.
No sehän ikävää jos työt haittaa harrastuksia.Pyryfillä muuttui työnkuva vastikkään sen verran merkittävästi, että vapaa-aika meinaa olla melko kortilla.
Otto kertoi ko. asian mulle jo monia vuosia sitten. Kun asiaa rohkenin epäillä, niin hää kehoitti ottamaan mikrometrin matkaan ja lähtemään mittaamaan keskiaikaisten kirkkojen lasimaalusten ylä- ja alareunojen paksuuseroja.Tiedoksi:
Ikkunalasinne on nestettä!