Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

jjv

Arschloch
Ysärillä vielä oli eri meno ainakin minulla. Mökkijärvellä mato-onkiessa kyy uiskenteli veneen vierestä ja samaten miettimättä humautin sitä melalla päähän. Nostin käärmeen kalaämpäriin ja tohkeissani soudin mökille esittelemään saalista. Ihan sillä idealla että naiset ainakin säikkyvät ja itsehän paistattelen valokehässä. Kaikki kävivätkin kuollutta kyytä kurkkimassa ja inhottelemassa.
Tuossa näkyy eri eläinten arvostus siinä missä kettutyttöjen toiminnassakin. Jos siitä olis sorsanpoikanen ohi uiskennellut niin tuskin olisit humauttanut melalla tai airollakaan, vaikka vaarallisempia ne on ihmisille kuin käärmeet.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Vuosia sitten olin Helsingissä kavereiden luona vierailulla ja me porukalla päätettiin lähteä sinne DTM:lle ottamaan muutamat tuopit, koska siellä oli halpaa kaljaa. Siellä joku vanhempi mieshenkilö iski silmänsä ja yritti saada minut menemään mukaan jonnekin Hesan alueelle heidän kotiinsa.

Erikoiseksi teki tämä miehen tarjous, että tekisin hänelle ja hänen miesystävälleen piiskauksia, koska heillä oli kotonaan jotkut kummalliset seksivälineet. Kieltäydyin mutta hän vaan koitti tarjota minulle rahaakin tonnin käteen, että tulisin piiskaamaan heitä ja katsomaan intiimejä hommiaan. Sanoin, että minä en ketään piiskaa, että etsiköön jonkun muun. Hankala tapaus oli ja siirryttiin sitten jonnekin toiseen baariin ottamaan tuopposet rauhassa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tuossa näkyy eri eläinten arvostus siinä missä kettutyttöjen toiminnassakin. Jos siitä olis sorsanpoikanen ohi uiskennellut niin tuskin olisit humauttanut melalla tai airollakaan, vaikka vaarallisempia ne on ihmisille kuin käärmeet.
Sorsanpoikaset vaarallisempia ihmiselle kuin käärmeet? Toki olisin humauttanut, jos tuon olisin vaan tiennyt. Onneksi nyt ei mökki Saimaalla ole.