Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Tuotahan ne pimpit teettää.vitun vitun vittu kun en taaskaan saanut nukuttua kunnolla
Joo, kyl mie Nascaria olen katsonut.Katteleeko joku oikeasti jotain ympyrää ajamista?
Ehkä.Katteleeko joku oikeasti jotain ympyrää ajamista?
Huomenta päivee markojiille.Huomenta
Formula 1 -keskustelunaiheet
Formula 1 – 2012 – Australia: Ennakointi & vapaat harjoitukset
[Mehe Rienarsuo] [260 vastausta]
Diffuusorit 2012 ja pakokaasujen hyödyntäminen
[Loko] [37 vastausta]
Kimin paluu Lotuksella!
[Mehe Rienarsuo] [1231 vastausta]
Positiivisin ja negatiivisin yllättäjä
[Mehe Rienarsuo] [15 vastausta]
Mercedes AMG Petronas F1 Team kaudella 2012
[Torres] [214 vastausta]
Taas? Ovatko housusi taskut niin liukkaita, että hävittää toisen kerran samat välineet?Että sellanen Hesan reissu... Yöllä tulin taksilla kotiin, taksin ja kodin välillä hävinnyt kännykkä & lompakko. Jossain mäkkärissä käytiin matkanvarrella kuulemma hakemassa kahvit, olen siellä maksanut joten eipä jää juuri vaihtoehtoja minne hävinnyt. Taksiin ei ollut jäänyt tai sitten seuraava asiakas ottanut parempaan talteen.
Pitänee käydä jossainvaiheessa polliisilaitoksella kyselemässä. Edellisen kerran kun hävitin lompsan ja puhelimen joku oli vienyt ne poliisin löytötavaratoimistoon.
Minkähän puhelimen sitä ostaisi...
Taitaa olla, koska olen useamman kerran ne hävittänyt.Taas? Ovatko housusi taskut niin liukkaita, että hävittää toisen kerran samat välineet?
Tuli hiihdettyä 25,5 km.Tänään on ollut kyllä aikalailla urheilupäivä.
Server is too busy.Hiljaista kuin sukkanauha tehtaassa.
Komea on peli. On on. Paremmassa tikissä kun luulin. Nyt kelpaa keulia tammerkoskeen.Huomenna me kohtaamme ensikerran. Minä ja moottoripyöräni.