Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hienoa ja ukkohallasta palattu takaisin kotiin eilen.

Ria

Jäässä
Mut ei täällä ole mitään uutta luettavaa eikä mulla ole mitään uutta sanottavaa. Mitäs minä nyt täällä teen? :(

Örfil

Guest
Tiedättekö sen tunteen kun on menossa tenttiin näkemättä tenttimateria kertaakaan edes vilaukselta? Ja sen tunteen kun on kirjoittanut tenttiin palautettavan esseen otsikolla "Kuntaliitokset, Luciferin vai Jeesuksen asialla?" Käsitellen lähes puolet tekstistä Hitleriä?
Minä tiedän. Nyt minä tiedän.
Taidat päästä aikanaan suoraan eläkkeelle sieltä opinahjosta :D

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tiedättekö sen tunteen kun on menossa tenttiin näkemättä tenttimateria kertaakaan edes vilaukselta? Ja sen tunteen kun on kirjoittanut tenttiin palautettavan esseen otsikolla "Kuntaliitokset, Luciferin vai Jeesuksen asialla?" Käsitellen lähes puolet tekstistä Hitleriä?

Minä tiedän. Nyt minä tiedän.
Jos opettaja ois pelimies, niin heittäis kiitettävän kehiin.

Nimim. "AMK:ssa kerran sarjakuvan koepaperiin piirtämällä säälikolmosen saanut"

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kävin työturvallisuuskurssilla päivittämässä korttini.

Siellä luennoitsija kertoi, kuinka Turun Ekopajalla aikoinaan oli alkoholisteja autonasentajia ja silloin huomasivat kaverin kanssa turvallisuusongelman.

Sillä auto oli pakko testata, siihen aikaan muiden piti päättää kumpi kahdesta kaverista oli enemmän humalassa ja se sai istua pelkääjän puolella.:D

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Tuli muuten tuossa pari päivää sitten kateltua avoimia työpaikkoja tältä alueelta, noin 100 kilometrin säteeltä, ja ensimmäisenä vastaan tuli tämmöinen:

Aerodynamicist - Formula 1

Ei aivan riittänyt paperit. :dunno: