Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kävin juoksemassa 12 kilsaa. Poitsu himppasen vähemmän. Mutta hyvä kun lähti messiin.

Ei oo mun jalat nämä.:rolleyes:

Jaa, sitten kun tulin takaisin, niin faija komensi katolle vasaran kanssa kiinnittämään sateliittiantennin johtoja. Kun olen tervejalkainen.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Yhyy, on se kauheeta kun isä komentaa 46-vuotiasta poikaansa. Kun mulla on koulutus ja kaikkea.:thumbfh:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Sun kannattas syödä AvoLenk Naturalia. Korjaa kuulemma nivelerikot tosta vaan ja kato. Testattukin on ja ja takuulla Norjassa valmistettua. Olen eräs muutamista valikoiduista kotitalouksista, joilla on tämä tieto ja se on varma.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jahas, olis levymessut sunnuntaina kulmilla. Vois mennä. Edelliskerralla nukutti niin kovin, että jäi väliin.
Tjuu, käyty on. Oli hintataso sitä luokkaa, että eipä tarvinnut mitään ostaa. Eikä ollut mun genre kovin hyvin edustettunakaan. Vähäisetkin kiinnostavat levyt olivat hintaluokkaa: cd-sinkut 15-20 euroa, täyspitkät 20 eurosta ylöspäin. Jotain oasista, suedea, best of beatlesiä ja markkuarotopisorsakoskiannemattilaa olis saanut siihen 5-10 euron hintaan, mikä mun mielestäni on käytetyn peruscd:n hinta.
Mut tosiaan, kun kauppiaista puuttui meikäläisen genren edustajat oikeastaan kokonaan, niin eipä ollut odotuksetkaan kovin korkealla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lähenpä ulkokahville ja Kamppiin ruokakauppaan. Kaunis ilmakin poutaantui illaksi.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Itsehän voin nyt hyvällä omallatunnolla jurottaa koko illan kämpillä, kun sen verran ulkoilin, että istuin Ratinan suvannon rannassa puoli tuntia lukemassa kännykällä foorumia.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Tuo kokovartalohieromasauva nimelta Kaj Kunnas voisi painua pinppendaaliin televisiostani.
Oon aina tykänny kattoa Ruotsi-ottelua (ku siinä sentään joku suomalainen joskus voittaa jonkun ulkomaalaisen, peräti ruotsalaisen), mutta tällä kertaa en oo pystyny kattomaan ku eilen vähän alusta. Pian kävi ilmi, että ihan liian tiuhaan piti tunkea sormet kyynärpäitä myöden korviin tai poistua huoneesta. Miten osaa mukavanolonen ihminen olla niin hel-ve-tin ärsyttävä... :mad:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18214
Tuo kokovartalohieromasauva nimelta Kaj Kunnas voisi painua pinppendaaliin televisiostani.
Aika jäätävät haastattelut vetäny. Hannulan ohella YLEn urheilutoimituksen pahin pässinpää. Juuselakin on siedettävä näihin verrattuna.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Aika jäätävät haastattelut vetäny. Hannulan ohella YLEn urheilutoimituksen pahin pässinpää. Juuselakin on siedettävä näihin verrattuna.
Olympialaisissa yleisurheilu ainoa asia mikä minua kiinnostaa ja senkin melkein onnistu pilaamaan Hannula surkeilla jutuillaan. (Mutta kai see oli siellä vaan sen takia ku Suominen joutu oman yksityiselämänsä uhriksi.)
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Istun eläinlääkärissä kolmatta tuntia. Mäyrällä raju vatsatulehdus. Olis vissiin kuollut, jos ei oltaisi tultu tänne.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
En tiiä pitäiskö pyytää Grosjeanilta anteeksi, kun tuli valkattua se kuskiksi talliini tuossa F1-managerissa. Sen tiesin etukäteen, ettei sillä valintani jälkeen hyvin mene, mutta että kilpailukieltoa ja kaikkea, tuli yllätyksenä. Ihan perus keskeytystä odotin.

Saas nähdä kenen kisan pilaan Monzassa. Voin kertoa sen ennakkoon, ettette ainakaan sen ukon puolesta vetoa lyö. Kunhan nyt valkkaan ensteks.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös