Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Lienen ahdasmielinen ja hankala ihminen, kun minua ärsyttää se, että työhuoneessani poissaoloni aikana (luvallisesti omilla avaimillaan) asioineet jättävät rulokaapin "rulon" ylös (auki) ja työhuoneen oven auki. :mad_old:
Minä tilaan Supon paikalle jos minun kaapeillani on käyty poissaoloni aikana.

markoj

Custom User
Hämiskö menee oikeesti Mersulle. Mä luulin, että se vaan vedättää lisää liksaa. Hyvä Sergio!

Maldonadon pastori

Well-known member
Minua ärsyttää suunnattomasti se, kun ei osata käyttää lukkoja niin, että seuraava käyttäjä voi työntää avaimen suoraan pesään ja avata. Avain palautetaan alkuperäiseen asentoon ennen kuin se vedetään ulos. Silloin sitä ei tarvitse pyöritellä ja nykiä ja rutisten työnnellä avatessakaan niinkuin tiedän tapahtuvan. Ei tuollaisesta oikein kehtaa alkaa neuvomaankaan. Kostoksi sotkin eilen pykälät vuoroin vastakkaisiin ääriasentoihin. Siinähän räplää.

Lunssila

Well-known member
Hämiskö menee oikeesti Mersulle. Mä luulin, että se vaan vedättää lisää liksaa. Hyvä Sergio!
Olihan tuosta merkit ilmassa heti EJ:n paljastuksen jälkeen. Kommentit ja eleet olivat sellasia, että jotain oli tekeillä.

Törni

Well-known member
Mulla on näppiksessä ongelma n-kirjaimen kohdalla. Se siis ei tule läheskään aina. Pyydän ymmärrystä sepustuksilleni joissa sanoista puuttuu noita n-kirjaimia.

Se ei varmaan ole kynnyskysymys koska postausissani on jo lähtökohtaisesti paljon suurempia vikoja :D

jjv

Arschloch
Mulla on näppiksessä ongelma n-kirjaimen kohdalla. Se siis ei tule läheskään aina. Pyydän ymmärrystä sepustuksilleni joissa sanoista puuttuu noita n-kirjaimia.
On muuten ihan saman kirjaimen kanssa omassa läppärissäni ongelmia ollut jo pitkään. Aika usein joutuu änniä jälkeenpäin editoimaan (kun ei tuota esikatselua tule koskaan käytettyä). Ollaan N-samixii.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Onko kukaan kysynyt Matilta ja Tepolta, että mahtavatko he olla kadonneet kaksoset ja löytäneet vihdoin toisensa tietämättä?

Huom! En ole aineissani paitsi hurmejuomalla, jos joku alkaa kyselemään.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mitä on tämä hurmejuoma mitä juot?
Juon sellaista litkua, mikä on pahanmakuista enkä suosittele kenellekään:

Marquis de Villard -brändyä ja tiedän sitten seuraavalla kerralla, etten osta samaa enää.

Teoderik

Banned
Juon sellaista litkua, mikä on pahanmakuista enkä suosittele kenellekään:

Marquis de Villard -brändyä ja tiedän sitten seuraavalla kerralla, etten osta samaa enää.
Joskus 18 vuotta sitten erehdyin juomaan pullollisen Jack Danielsia, hirveät ördärit ja oksentelua osin sierainten kautta ym. kivaa. Voin sanoa, että olen muistanut jättää ostamatta ja pelkkä nimen kuuleminen aiheuttaa etomisesta kylmiä väreitä edelleen. Että kokeilla voi, voin taata että jää jatkossa pitkäripaisen hyllyyn tuokin.:D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Joskus 18 vuotta sitten erehdyin juomaan pullollisen Jack Danielsia, hirveät ördärit ja oksentelua osin sierainten kautta ym. kivaa. Voin sanoa, että olen muistanut jättää ostamatta ja pelkkä nimen kuuleminen aiheuttaa etomisesta kylmiä väreitä edelleen. Että kokeilla voi, voin taata että jää jatkossa pitkäripaisen hyllyyn tuokin.:D
Ja vika oli ainoastaan juomassa?

Thunder

Vihan aiheuttaja
No, minulla ei tuollaisia vaivoja synny, lähinnä pettymys ja pakko nielaista karvaasti virheostosta. Voi Jeesus, että hatuttaa nielaista jokainen huikki!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.