Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
No huomenta! Mitä jätkä?!?!Huomenta.
Mitäpä minä. Harkinnassa elokuviin lähtö.No huomenta! Mitä jätkä?!?!
Star Wars VII?Mitäpä minä. Harkinnassa elokuviin lähtö.
Eikäku Tie pohjoiseen tai Puhdistus. Tai sitten ei mitään?Star Wars VII?
Tuliko mieleen salaliitto harhaisen hullun mielenterveyden entistä pahemmaksi järkyttämiseksi?report bad postin painamisen jälkeen tuli database error :thumbfh:
Liekö se harhaisen hullun kohtalo
Eiköhän tuo error johtunut ihan vain oman ajatustason todellisuuden vajaavaisuudesta.Tuliko mieleen salaliitto harhaisen hullun mielenterveyden entistä pahemmaksi järkyttämiseksi?
Toivottavasti omaiset vie hoitoon.Eiköhän tuo error johtunut ihan vain oman ajatustason todellisuuden vajaavaisuudesta.
Kai Kilpisjärveltä saa valvottuja lomia - vai onko tämä niin paha viiraus, että ihan Bouvetille asti heivataan :nope:Toivottavasti omaiset vie hoitoon.
Meinaat että ihan punaiseen pyöreään koppiin lepäämään?Kai Kilpisjärveltä saa valvottuja lomia - vai onko tämä niin paha viiraus, että ihan Bouvetille asti heivataan :nope:
Eikös täällä forumilla ole lukuisia kertoja ilmoitettu kaltaiseni olevan vaaraksi ympäristölleMeinaat että ihan punaiseen pyöreään koppiin lepäämään?
Johtuiko kuljettajavaihdos rasismisyytöksistä? Mitä vastasit kun Lewis kysyi: "Why did you hire me? Is it because I am black?"Minä ilmoitan nyt tässä, että olen viraabelihommiltani Mercedeksen tallipäällikkö. Että jos on jotain kysyttävää tästä Hamilton-Schumi- kuviosta niin antaa tulla vaan.
Sellanen kyssäri olis että montako valasta on valtamerissä yhteensä.Minä ilmoitan nyt tässä, että olen viraabelihommiltani Mercedeksen tallipäällikkö. Että jos on jotain kysyttävää tästä Hamilton-Schumi- kuviosta niin antaa tulla vaan.
Kumpi lopulta jätti kumman? Liittyikö tapahtumiin kolmas osapuoli?Minä ilmoitan nyt tässä, että olen viraabelihommiltani Mercedeksen tallipäällikkö. Että jos on jotain kysyttävää tästä Hamilton-Schumi- kuviosta niin antaa tulla vaan.