kouvotsvoni
Banjottu
Itsekin ihmettelin. Heräsin kurkkukipuun, pissitykseen ja hikeen. Kait se on raskauden merkki tai burb.Miten helvetissä tuosta viestistä saa tuollaisen päätelmän muodostettua?
Mutta mikäli se on näin, niin onnea. :thumbup:
Itsekin ihmettelin. Heräsin kurkkukipuun, pissitykseen ja hikeen. Kait se on raskauden merkki tai burb.Miten helvetissä tuosta viestistä saa tuollaisen päätelmän muodostettua?
Mutta mikäli se on näin, niin onnea. :thumbup:

Eikös kukot ole kanoja?Kuva herättää hieman epäilyksiä, mutta lähteiden mukaan mitään virhettä ei ole.
Niinpä niin. Minä olen aina ajatellut, että kanat ovat tyttöpuolisia. Siksi tuo (urospuolisen kanan) kukon kuva tuntui väärältä. Aina sitä oppii.Eikös kukot ole kanoja?
Laita nyt linkkiä ennen kuin modet ehtii poistamaan"Isoprovo" havaittu forumilla. Saas nähdä, koska napsahtaa :frank:
Ei pysty. Ovat niin isoja ettei mahdu ruutuun.Laita nyt linkkiä ennen kuin modet ehtii poistamaan
Niiiiinnn???Ai miksikö huutelin? Noku..
Noku äiti ja anoppi ehtineet juoruta puolelle maailmaa, niin sit minä lopulle maailmaa aattelin kertoa. Aiemmin meinasin pistää synnytyssalin jälkeen tämän merkityksettömän ilmoituksen.Niiiiinnn???
Ai tyyliin. Kissat sai muuten uuden "kouluttajan".Noku äiti ja anoppi ehtineet juoruta puolelle maailmaa, niin sit minä lopulle maailmaa aattelin kertoa. Aiemmin meinasin pistää synnytyssalin jälkeen tämän merkityksettömän ilmoituksen.
Vieläpä naisen kanssaKouho on ollut silleen.
Kouho on ollut silleen.
Ja sulta on karannu touho tippa!Vieläpä naisen kanssa
Meinaat opetella kusemaan oman nimesi?Mulla ois käyttöö muutamalle satamattomalle päivälle.