Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tehostaminen hienoa. Täällä Verovirasto vain yhtenä päivänä auki viikossa. Ei täällä kait asiakkaita, ajattelin.. No jee, 18 ennen minua. Taidan viikon päästä tulla makuupussin kanssa vartomaan kuin ipadia konsanaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kai se audistille on, mulla tuli kaikkien etujen kautta maksamaan omavastuu alle satasen.
Tuommoisessa tilanteessa saa olla onnellinen siitä, että on vakuutus. :ahem:

Itse luistelin kerran aamuliukkailla bussin kylkeen. Nokkapelti vaihtoi muotoaan ja lisävalot kaipasivat uusimista ja vähän muutakin tuli. Meninpä siitä tyytyväisenä leuhkimaan veljelle, että kannattipa maksaa vakuutuksista, vaikka hänen mielestään vakuutusten maksaminen on aika turhanpäiväistä.

markoj

Custom User
Vakuutukset on ihan turhia, paitsi äärimmäisen huonojen kuskien kohdalla.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kai se audistille on, mulla tuli kaikkien etujen kautta maksamaan omavastuu alle satasen.
Vakuutuksia vertaillessa kannattaa pohtia, kannattaako tuollainen pieni omavastuu. Vakuutusmaksut tuppaavat halventumaan todella paljon omavastuuta nostettaessa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mahtavuuden kruunasi, kun aattelin Kelaan pääseväni tunteja nopeammin. "Vain" 6 ennen minua.. Tuli vuoroni ja toimistokopin ovea nykäisin. Enpä tiennyt, jotta ovat lukittuja. Repäisin kovempaa ja täti kiukkusi, että onko minulla edes jonotusnumeroa. Sanoin jotta tietenkin.. Kysyin jotta aukaiseeko edes ovea. Kylmän viileästi painoi nappia, jotta seuraava asiakas pääsee. Himppasen huusin ja läksin ovet paukkuen.

jjv

Arschloch
Tuli vuoroni ja toimistokopin ovea nykäisin. Enpä tiennyt, jotta ovat lukittuja. Repäisin kovempaa ja täti kiukkusi, että onko minulla edes jonotusnumeroa. Sanoin jotta tietenkin.. Kysyin jotta aukaiseeko edes ovea. Kylmän viileästi painoi nappia, jotta seuraava asiakas pääsee. Himppasen huusin ja läksin ovet paukkuen.
Saisko tästä tapahtumakuvauksesta pidemmän version, kun putosin kärryiltä kuoppaisella oikopolulla. :eek:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Vakuutuksia vertaillessa kannattaa pohtia, kannattaako tuollainen pieni omavastuu. Vakuutusmaksut tuppaavat halventumaan todella paljon omavastuuta nostettaessa.
Pitää kyllä selvittää omasta, mitä omavastuun nosto saisi aikaan vakuutusmaksuihin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saisko tästä tapahtumakuvauksesta pidemmän version, kun putosin kärryiltä kuoppaisella oikopolulla. :eek:
Jos jaksaa...kerrottakoon, että kiukku laantui kotia palatessa. Kaapista, josta olin ottanut virastoihin tarvitsemiani papereita, niin sieltä löytyi kissa ja kasa riukulipaskaa

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Järjestysmies se sinne paskoi:frank: ..Tippui piiitkästä aikaa sitten ruokakauha lattialle, tietenkin täynnä evästä ja pyörien kuin väkkärä, että ruokaa olisi tasaisesti lattialla. Ehkä menen vetämään ranteet auki peiton alle.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ai että. Neljä kuukautta vetänyt lähes pelkästään ruotsilla, niin johan alkaa saksa sujumaan "hyvin". Noin neljä sanaa menee aina lauseen alusta, mutta sitten seuraa aina totaalinen jäätyminen ja päässä pyörii vain kohtaan sopivia ruotsinkielisiä sanoja... :doubtful: Huomautettakoon tässä välissä, että ennen tänne tuloa saksa oli vahvempi tai ainakin tasoissa ruotsin kanssa.

Vieraiden kielten opiskeleminen vierailla kielillä on muuten mielenkiintoista. Varsinkin kun saksan opettaja on saksalainen ja puhuu ruotsia todella murtaen. Hetki menee aina ennen kuin edes huomaa että on taas vaihdettu kieltä...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tehostaminen hienoa. Täällä Verovirasto vain yhtenä päivänä auki viikossa. Ei täällä kait asiakkaita, ajattelin.. No jee, 18 ennen minua. Taidan viikon päästä tulla makuupussin kanssa vartomaan kuin ipadia konsanaan.
No teillähän on komeeta kun on oikeen verovirastokin. Mitä seuraavaks? Selviää että teillä on terveyskeskuskin ja jopa joka päivä auki?

Täällä ruuhka-Suomessa Helsingin kupeessa ei tommottia hienouksia ole lain. Salon terveyskeskuksen sivukonttori on auki kahtena päivänä viikossa ja verovirastoa ei ole lain. Pankkikontttori onneks on. Sieltä saa kassapavelua joka päivä klo 10-13 :) Muulloin sinne onkin turha mennä ovikelloa soittelemaan.