kouvotsvoni
Banjottu
23 nytkin Vapaalla ja kukaan ei kirjoita mitään. Pitäkääs tunkkianne hetki.
Sinne vaan. Käymällä se selviää.Juuri tuo on ollut se suurin kynnys lähteä asiaa kysymään. Tai valehtelematta saattanut vielä suurempi olla se, että helvettiäkö siellä sitten sanoo. No sehän selviää sitten jos menee.
Eiks toi oo yleensä just päinvastoin? :doubtful:Käymällä se selviää.
Minnuu kakattaa.Eiks toi oo yleensä just päinvastoin? :doubtful:
Sen kunniaksi OoPee poksauttelee 3/4 satatonnistaan.Minnuu kakattaa.
Ohhoh, en olis edes huomannu :eek!:Sen kunniaksi OoPee poksauttelee 3/4 satatonnistaan.
Selviämällä se käy? KULLA!Eiks toi oo yleensä just päinvastoin? :doubtful:
Sinne vaan. Ei ole mitään oikeeta tapaa. On vaan välittämistä. Osoitat vaan sen mikä totta on. Sua kiinnostaa miten sillä menee. Tarviiko se jotain. Onko jotain mitä voisit tehdä.Tässä olen nyt toista kuukautta arponut pitäsikö, vai eikö pitäisi käydä vierailemassa ystävän luona joka erinäisten vaiheiden kautta päätyi lataamoon töpselin päähän.
Vittumaista arpoa haluaako hän sinne vieraita vai ei. Tietty helpointa olisi jos saisi kysyttyä haluaako vai ei. Vaan siihen on jotenkin yllättävän iso kynnys ollut.
Pixmania on Suomessa kerännyt osakseen erittäin voimakasta kritiikkiä internetin keskustelupalstoilla[4][5] hitaiden toimitusten, puutteellisen asiakaspalvelun ja monimutkaisen palautus/takuujärjestelmän vuoksi.
Ruotsissa Pixmania on lukuisien valitusten[7] vuoksi päätynyt mm. kuluttajasivuston mustalle listalle[8] ja sen toimintaa on tutkittu SVT2:n kuluttaja-asiaohjelma PLUS:ssa.
Juu oli selkeämpi, kiitos. Et ole ilmeisesti käyttäytynyt pilkulleen Kelan virastoetiketin mukaan. Olis varmaan pitänyt koputtaa ovelle kolme kopautusta, odottaa 10 sekuntia ja taas kolme kopautusta ja miten armeijassa menikään.Voisi tuon kait selkeämmin kirjoittaa? Onko tämä sen selkeämpi?
Verotoimiston neuvostoliittomaisista jonoista siirryin Kelaan. Jonottelin aikani ja numeroni lävähti ruutuun.. Menin siis sille osoitetun kopin ovelle. Kelan täti pitikin ovea lukittuna, ja nykäisin. Täti kiukkusi, että onko minulla edes jonotusnumeroa. Vastasin, jotta on tietenkin ja nykäisin toistamiseen.. Sitten seisoin oven edessä ja odotin, että saa aikaiseksi pasianssinsa tai mitä naputtelikaan ja avattua oven.. Sitten viereltäni kopin ovelle kävelikin seuraavan numeron omannut hahmoke ja tämän päästikin sisään. Katsoin numerotaulua, ja siellähän se seisoi, että tämän vuoron oli lätkäissyt ohi minun numeroni. Sitten kiukkusin kuin pikkutyttö ja läksin.
Kait siellä moni muukin näyttää.Kait minä näytin etuilevalta pultsarilta
Sun kuva oli jo liimattu seinälle "höynäyttämämme asiakkaat"-kohtaan.Niin joo, aspan hemmo sanoi, ettei sitä voi oikein perua, kun on jo liimattu tarroja ja kaikkee.
Eiköhän toi koske lähinnä niitä tapauksia, jotka ei mene putkeen. Oikaisu on tehty lähes mahdottomaksi. ASpaa, palautusta ja takuutahan tossa vinetettiin.Hmmh, ei tullut tuosta quottaamastasi pätkästä lainkaan mieleen se PixMania mistä itse ostin SSD-levyni. Se kun oli kotiovella 22 tuntia maksa heti klikkauksen jälkeen.
Jos ne joskus tulee, niin myyt eteenpäin:Niin joo, aspan hemmo sanoi, ettei sitä voi oikein perua, kun on jo liimattu tarroja ja kaikkee.
Omaan piikkiin menee, kun klikkaa hintaseurannan halvinta vaihtoehtoa. Siitäs sain.Jos ne joskus tulee, niin myyt eteenpäin:
"HARVINAISUUS! Perille asti toimitetut Pixmanialta ostetut muistit! Tarrat ja kaikki!"
Pyydät tietysti tuplahinnan tai sitten teet tilin myymällä jutun jollekin paskalehdelle.
Joka toista haukkuu on itteKULLA!
Jaaha. Siellä sitä taas alppi-ilmasto aiheuttaa yläpilveä. Mieshän sekoilee. Austrialiiniassa kaikki huutaa jumpe.Joka toista haukkuu on itte