Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

Lunssila

Well-known member
:doubtful: Otin herätyksen jo yöllä pois, en tuon viestin jälkeen, jos sitä ihmettelit.

Kyllä ne luennot saa pidettyä ilman minuakin. Kävin toki kääntymässä päivällä koululla ettei ihan lusmuiluksi mennyt!

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
:doubtful: Otin herätyksen jo yöllä pois, en tuon viestin jälkeen, jos sitä ihmettelit.

Kyllä ne luennot saa pidettyä ilman minuakin. Kävin toki kääntymässä päivällä koululla ettei ihan lusmuiluksi mennyt!
Lue: Syömässä.

burb

.
Olen Ihmekenkäparimies.
Ihmekenkäparini maagisiin ominaisuuksiin kuuluu mm. se että joskus ne tuntuu todella sopivilta ja mukavilta ja ihanilta. Tänään ne aikaansaa todennäköisesti maailmanennätysrakkulat. Niille rakkuloille tehdään vielä lauluja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen Ihmekenkäparimies.
Ihmekenkäparini maagisiin ominaisuuksiin kuuluu mm. se että joskus ne tuntuu todella sopivilta ja mukavilta ja ihanilta. Tänään ne aikaansaa todennäköisesti maailmanennätysrakkulat. Niille rakkuloille tehdään vielä lauluja.
Janon yllättäessä puhkaiset vain vesirakkulan ja HÖRPS!

Lunssila

Well-known member
Käykääpä vaikka kirjastossa lukemassa, jos ei kotiin tule, Hesarin Nyttiliitteestä kirjailijoiden twitter-novelleja. Siis 140 merkin, tai vähemmän, tarinoita. Ne oli järestään ihan paskoja. Keskiverto-venttis olis näyttänyt nerokkaalta tuossa joukossa. Vielä kehtasivat kommentoida, että "tää oli ihan helppo juttu, ja merkkejäkin jäi yli!" :nope:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
HYI! Ällöä!

Siispä testaan illemmalla.
Se on suolaveden makuista. Olen maistanut. Melkein niinkuin kaikkia ruumiineritteitäni. Paitsi kusta ja paskaa. Jos pääsen korkealle iälle, +80, niis sitten aion senkin tehdä ihan vaan siksi kun mitäpä väliä.