Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Tässä nyt arvuuttelen että luenko minä tuota Puol'Pöhkon viestiä väärin vaiko PP tuota uutista. :doubtful:Eli matkustaja oli oikean tyyppisessä junassa ainakin, kun uutisenkin mukaan kyse oli pikajunasta.
Tässä nyt arvuuttelen että luenko minä tuota Puol'Pöhkon viestiä väärin vaiko PP tuota uutista. :doubtful:Eli matkustaja oli oikean tyyppisessä junassa ainakin, kun uutisenkin mukaan kyse oli pikajunasta.
Eikös se pikajunakin ole VR:llä nykyisin käytössä olevaa kalustoa, eli nykykalustoa?Toi on muuten pikajunasta. Näkee esim. noista seinien väristä.
Nojoo, olenhan pikajunavaunussa juuri tänään matkustanut.Eikös se pikajunakin ole VR:llä nykyisin käytössä olevaa kalustoa, eli nykykalustoa?
Tai ainakin tosta kertomuksesta vois niin päätellä.
Jolleivät sitten ole ottaneet niitä (pikajunia) just eilen tai tänään vallan ja lopullisesti pois liikenteestä.
Miesjuna jutun perusteella.minkä tyyppinen tåg oli kyseessä.
Eiku supistetaan peräaukkoa silleen, että jöötistä sorvautuu sopivan suippo mahtuakseen tuosta pienestä jääkanjonista. Sotaolosuhteissa taistelijan on pystyttävä töräyttämään aamutarpeensa kenttäpulloon jottei viholliselle jää helppoja vainujälkiä.Mitähän toi tarpeiden hoito ”armeijatyyliin” mahtaa olla ? Jätetään paskantamati ja kusaistaan vaan silleen pikaisesti. Pytyn voi sitten tukkia myöhemmin jahka sopiva osuu kohdalle :idea:.
Sissihommisakin tuohon käytetään kertakäyttömuovipusseja, niitä samoja voidaan käyttää ns. pakkipusseina.Sotaolosuhteissa taistelijan on pystyttävä töräyttämään aamutarpeensa kenttäpulloon jottei viholliselle jää helppoja vainujälkiä.
Hyvää shittiä.Maksalaatikko maistuu vähän koiran paskalta.
Kokemuksen äänellä, oletan? :tongue:Maksalaatikko maistuu vähän koiran paskalta.
Luin, että Kokoomuksen äänellä.Kokemuksen äänellä, oletan? :tongue:
Oon mä maksalaatikkoa syönyt.Kokemuksen äänellä, oletan? :tongue:
No nyt näyttäisi olevan kaikki kohdallaan. Kuitenkin seuraava äänestäjä sekoittaa pasmani ja kaaviot.Törppö parametreineen. Laskin tähän asti tulleet rivit Vuoden forumisti-äänestyksestä ja onnittelin itseäni miten hyvin näyttäisi kohdillaan olevan, kun näyttäs täsmäävän rivin antaneitten määrät..no parametrit päin persettä ja fiksailtuani huomasin, jotta tuohan on päin.. Alusta siis -->
Isäs oli muumi + äitis metsänpeikko (eli metsis) => meemi :ahem:Olen meemi.