En tiiä mikä on Trefi, mutta Trafin konttorin vessassa runkkaaminen vois olla mainitsemisen arvoinen kokemus. Vähä niinku se, kun käytiin isäukon kanssa Upsalan yliopistossa paskalla.Runkkaa vaikka naapurin kotona tai Trefin vessassa.
Jos haluat, että kesäajasta luovutaan ei siihen riitä kansalaisaloite eduskuntaan, koska Suomi ei voi luopua kesäajasta ennen kuin EU päättää luopua kesäajasta.Oli sitten unohtunut siirtää auton kello kesäajasta talviaikaan. Kesäajan mukaan sitten asetin parkkikiekkoon ajan. Kai siitäkin pitäisi itseään onnitella, että onnistuu hävittämään saadun parkkisakon muodossa 50 euroa täysin kankkulan kaivoon.
Kai siitä pitäisi tehdä kansalaisaloite, että kellojen siirtäminen kesä- ja normaaliaikaan lopetettaisiin. Täysin turha perinne vailla mitään järkeä.
Mä aina selitän, jos joku asennushomma ei ole ihan jiirisssä, että se johtuu maapallon pyöreydestä. Aika monelle kelpaa sekin selitys.Kesäajasta voi luopua ihan henkilökohtaisella tasolla. Ei vaan siirrä kelloja ja menee ja kulkee just siinä ajassa mikä tuntuu oikeelta. Voi aiheuttaa joitain ongelmia, mutta eiköhän niistä puhumalla selviä.
EU-parlamentissa oli kai yritystä luopua kesäajasta, mutta se torpattiin. Uutta yritystä on vissiin tulossa.Jos haluat, että kesäajasta luovutaan ei siihen riitä kansalaisaloite eduskuntaan, koska Suomi ei voi luopua kesäajasta ennen kuin EU päättää luopua kesäajasta.
Samaa kuin Suomessakin?Kerron teille 23.12.2089 mitä mä olen tehnyt Stockholms Kungliga Biblioteketissa.
Tää oli nyt niitä täyden ruumiin ja sielun omaavia kavereita?Kaveri sitten oli kantanut uuden telkkarin vesisateessa kämpilleen.
Ei ollut käynnistynyt sitten, telkkari.
Tää oli nyt niitä täyden ruumiin ja sielun omaavia kavereita?