Sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina. Jälleen kerran.Jos minä olen ravintolatouhuista pihalla niin tuo ukko vasta onkin. Ruokapaikkaa katseltiin, täällä ei yksikään paikka auki noita etnisiä paikkoja ja Heseä lukuunottamatta. Ideaparkissa olis ollu joku pihvitalo, mut ei se sit kelvannu, kun ei saa perunamuusia eikä kotikaljaa tahi piimää. "Onk se semmonen paikka misä tarjoilijatki tulee pöytään tilaust hakema? Emmä ol semmoses miäsmuistii ollu, semmossi systeemei ossa."
Siispä Toijalan aabeeceelle kuten ennenkin ->
Anteeksi.Oon kyllästynyt tähän ainaiseen vittuiluun.
Kiits Alex.Anteeksi.
Tuo on yleensä sen merkki että tehdas räjähtää. Kannattaa evakuoitua mahd. pian, piiloudu vaikka sillan alle tai sammioon ja jää odottelemaan tarkempia ohjeita.Ulkona kohisee. Kerran aiemminkin tuon äänen kuullut, se tulee paperitehtaalta. Siitä lehdessä silloin selitys oli, jossain säiliössä paine noussut liian kovaksi ja hätäventtiilistä sitä poistetaan. Lie aika kova melu tehtaan vieressä, kun tänne kahden kilometrin päähänkin kuulin selvästi, vaikka ikkunat on kiinni ja tv mölisee.
Paineiden päästelyistä pääsee yleensä meteliä.Ulkona kohisee. Kerran aiemminkin tuon äänen kuullut, se tulee paperitehtaalta. Siitä lehdessä silloin selitys oli, jossain säiliössä paine noussut liian kovaksi ja hätäventtiilistä sitä poistetaan. Lie aika kova melu tehtaan vieressä, kun tänne kahden kilometrin päähänkin kuulin selvästi, vaikka ikkunat on kiinni ja tv mölisee.
Et sä oo koskaanAnteeksi.
Huumor'mielessä voisivat laittaa vähän kumia venttiilin päähän.Paineiden päästelyistä pääsee yleensä meteliä.
Luepa huolella kaikki Forumin viestit läpi vuosilta 1999 - 2014 ja kerro sitten, että mahdetaankohan täällä mahdollisesti hassutteluvittuilla joillekin muillekin.Oon kyllästynyt tähän ainaiseen vittuiluun.
Luin. Oli viis viestiä missä ei pilkattu Jjusbania.Luepa huolella kaikki Forumin viestit läpi vuosilta 1999 - 2014 ja kerro sitten, että mahdetaankohan täällä mahdollisesti hassutteluvittuilla joillekin muillekin.
No mut se ei oo hassuttelu-.Luin. Oli viis viestiä missä ei pilkattu Jjusbania.
Eiks hää oo ollut US:ssä jo pitkään? Ja Maikkarillakin välillä.Varikon taustapiru näemmä tovin kirjoitellut Uudessa Suomessa näkemyksiään.