Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Raahustan ympäri maailmaa
laukussa liukkarei ja dildoi vaan
jos mua hiukkasen onnistaa
myyn kaiken Forumille vaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No helvetti.

Matkustan ympäri maailmaa
seuraava maali on Tukholma
jos mua hiukkasen onnistaa
niin ruottaiset tuhlaa vitusti kyhnää ettiessään mua hahaha ettepä nää mä oon piilosssa hihihi onko kikkelimiekkailu häh no onko vähä no on hhehe?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Melkoinen hörhökaarti tossa Nelosen Ennustaja-tv:ssä. Ja vain 3,55€/min+pvm. Jospa soittelis intuitiiviselle energiahoitajalle ja pyytäis vähän kanavointia ->

edit: niin paljon viisaita ja koulutettuja ihmisiä tarjolla, että koko viikonloppuhan tässä menee: http://www.ennustajatv.fi/
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mitä tekee whatsupilla jos on puheaika/tekstaripaketti.

En jaksa hinkata 3000:kolmeatuhatta tekstaria jotta saldot paukkuisi..
Sitä minäkin hoin, mutta kun nuukat sukulaiset on sitä mieltä että sellainen pitää olla, nöyrryin. Itselläkin siirtyy liittymä vuoden vaihteessa ensi kertaa liki 20 vuoteen omaan piikkin ja en tiedä vielä millaisen puhe/data/txt -paketin otan ja miltä operaattorilta, joten varmuuden vuoksi.

Se muistuttaa siinä mielessä sosiaalista mediaa että kun latasin vekottimen, yhtäkkiä kaikkiin omituisiin puhelinnumeroihin (jotka lisättiin kontakteiksi siihen puhelimen osoitteistosta) ilmestyi pärstäkuvat ja jotain vitun mietelauseita.
Hyi saatana! :yuck: :yuck: :yuck:

Pelästyin aluksi että se lähettää myös kaikille näille (mm. ex-pomo, automyyjä, nuohooja, pullotrokari, Albert jne.) viestin että olen whatsappilainen. Onneksi ei.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Sitä minäkin hoin, mutta kun nuukat sukulaiset on sitä mieltä että sellainen pitää olla, nöyrryin. Itselläkin siirtyy liittymä vuoden vaihteessa ensi kertaa liki 20 vuoteen omaan piikkin ja en tiedä vielä millaisen puhe/data/txt -paketin otan ja miltä operaattorilta, joten varmuuden vuoksi.

Se muistuttaa siinä mielessä sosiaalista mediaa että kun latasin vekottimen, yhtäkkiä kaikkiin omituisiin puhelinnumeroihin (jotka lisättiin kontakteiksi siihen puhelimen osoitteistosta) ilmestyi pärstäkuvat ja jotain vitun mietelauseita.
Hyi saatana! :yuck: :yuck: :yuck:

Pelästyin aluksi että se lähettää myös kaikille näille (mm. ex-pomo, automyyjä, nuohooja, pullotrokari, Albert jne.) viestin että olen whatsappilainen. Onneksi ei.
Lähettihän se. Kiitos viestistä :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Asensin Whatsapin ja lähetin viestin Jussille kostoksi, kun en halua olla sen jälkeenjääneempi kuin muutkaan. Ei tuo urkkinut näköjään kuin puhelinluetteloni ja lähetti rahani Ugandaan automyymälän rakentamiseen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Laitoin jo eilen kaikki valmiiks, että tänään menen Veikon Koneeseen ja äsken vilkaisin mihin mennessä pitäis perseensä nostaa, että kerkii. Eihän se pahus olekkaan enää lauantaisin auki. Expert-aikaan oli. Luulis, että lauantai ois vilkkainta kaupankäyntiaikaa, eikaisitte.
 

Örfil

Guest
Miesmyyjävaltaisissa kaupoissa menee liike kiinni aikaisin perjantaisin ja lauantaisin, jos on edes auki.

Tai ennen oli ainakin näin esim. Motonet. Nykyään sekin on naisistunut ja ovat saaneet pidennettyä aukioloaikoja.

Kumma ilmiö...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös