Albert Oil
Hippi ja juntti
Ja Pyryf kuuntelee naapurihuoneessa.Kouvo on siitä jännä eläin että se putoaa aina jaloilleen. Eiköhän ole jo nylkyttämässä eläimellisesti kiitollista rouvaansa.
Ja Pyryf kuuntelee naapurihuoneessa.Kouvo on siitä jännä eläin että se putoaa aina jaloilleen. Eiköhän ole jo nylkyttämässä eläimellisesti kiitollista rouvaansa.
Hei! Mut tämä ei ole ollenkaan toivottomasti rallateltu. Siis niinkuin aikuiselta.Laahustan ympäri maailmaa,
laukussa turhia toiveita vaan.
Jos mua hiukkasen onnistaa
... no tuskinpa vaan.
Liikaa.Raahustan ympäri maailmaa
laukussa liukkarei ja dildoi vaan
jos mua hiukkasen onnistaa
myyn kaiken Forumille vaan.
No helvetti.Liikaa.
Sitä minäkin hoin, mutta kun nuukat sukulaiset on sitä mieltä että sellainen pitää olla, nöyrryin. Itselläkin siirtyy liittymä vuoden vaihteessa ensi kertaa liki 20 vuoteen omaan piikkin ja en tiedä vielä millaisen puhe/data/txt -paketin otan ja miltä operaattorilta, joten varmuuden vuoksi.Mitä tekee whatsupilla jos on puheaika/tekstaripaketti.
En jaksa hinkata 3000:kolmeatuhatta tekstaria jotta saldot paukkuisi..
Lähettihän se. Kiitos viestistä :thumbup:Sitä minäkin hoin, mutta kun nuukat sukulaiset on sitä mieltä että sellainen pitää olla, nöyrryin. Itselläkin siirtyy liittymä vuoden vaihteessa ensi kertaa liki 20 vuoteen omaan piikkin ja en tiedä vielä millaisen puhe/data/txt -paketin otan ja miltä operaattorilta, joten varmuuden vuoksi.
Se muistuttaa siinä mielessä sosiaalista mediaa että kun latasin vekottimen, yhtäkkiä kaikkiin omituisiin puhelinnumeroihin (jotka lisättiin kontakteiksi siihen puhelimen osoitteistosta) ilmestyi pärstäkuvat ja jotain vitun mietelauseita.
Hyi saatana! :yuck: :yuck: :yuck:
Pelästyin aluksi että se lähettää myös kaikille näille (mm. ex-pomo, automyyjä, nuohooja, pullotrokari, Albert jne.) viestin että olen whatsappilainen. Onneksi ei.
Jussi käski tulla sanomaan notta "komppanian päälliköltä morjens".Asensin Whatsapin ja lähetin viestin Jussille kostoksi,