Joni on itse semmoinen selfiekeppi.Entäs
SELFIEKEPPIÄ?!?!?!?!
Toi ei ainakaan toimi. Tuli sakot itsensäpaljastelusta...YHDELLE KAVERILLE.Oon kuullu, että yksi toimivimmista iskulauseista on: "Haluuks kuolla?"
En oo ite koittanu. Haluaako joku koittaa?
Tainnut alunperin olla Haluuks kuolla mun kanssa, mutta aika säysee sitten tollai.
No jopas on bermudankolmiomainen pikkula. Olivatkohan kakalla kumpainenkin?Kaksi pikkulasta katosi.
Ootteko Jompsan kanssa jo löytyneet?Ihan vaan pussilonkulla oltiin.
Tänään kävin 55 km päässä ostoksilla - sama tyyppi oli bensajonossa perässäni! Varmaan joku Naton agentti. Ahistaa.Eilen kävin lasiliikkeessä ja juttelin jonkun toisen asiakkaan kanssa tovin. Tänään kävin apteekissa ja sama hemmo aukaisi oven. Senhän arvaa kehen törmäsin sitten Alkossa! Ei, Alppua ei näkynyt, vaan se sama turjake mikä oli lasiliikkeessä ja apteekissa!
Se haluu sua.Tänään kävin 55 km päässä ostoksilla - sama tyyppi oli bensajonossa perässäni! Varmaan joku Naton agentti. Ahistaa.
Ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel kohti parantumista.Sorruin. Asensin whatsapin. Ihan sama kuin alkais postailemaan facebuukkiin. Todella noloa :nope:
Joku aivovamma on jäänyt, näin se on :ahem:
Itse olen enemmän tuon wrargagergghhjhhh kannalla.Ai niinku vävvväävvväääghhhääää!
Lupasin niin tuota vaimolle synttäriyllätyksen ja kakun, kun kävi tänään toisaalla. Synttäriyllätyksen askartelu jäi puolitiehen ja se puolikaskin meni vituiksi...Vastapainoksi kakku paloi. Saas nähdä ilmeensä kotona, kun tulee just kohta.
Vaiko kaikki?Mistäs tässä kävi? Paloiko kakku, talo vai koko liitto?