Hassuttelua? Äkkiseltään sanoisin, että noin 90 minuutin verran.Oliks siinä sellaisiakin?
Hassuttelua? Äkkiseltään sanoisin, että noin 90 minuutin verran.Oliks siinä sellaisiakin?
Muistaakseni jompikumpi niistä elokuvan repliikeistä hieman nauratti.Oliks siinä sellaisiakin?
Tommonen pompottelu kasvattaa otsaan peeniksen.Kävin myöskin mokkulan huollon edistymistä kysymässä liikkeestä. Eihän tässä kuin jotain 5 viikkoa, olivat pistäneet kyselyäkin homman edistymisestä, mutta eivätpä nuo olleet mitään vastanneet tähän liikkeeseen. Pistin myöskin palautetta ja kyselyä DNA:lle, mutta he vastasivat etteivät he mitään huolloista tiedä, kysy liikkeestä
Kyllä tuota mallia tällä vuosikymmenellä valmistettu.On se kyllä hitto kun yli 10 vuotta sitten tuotannosta poistuneeseen autoon ei pidetä varaosia hyllyssä.
Jaa niin se oli sen tröpöilijän auto se 626:uuskaksuutonen Mazda?Kyllä tuota mallia tällä vuosikymmenellä valmistettu.
No tuo liikkeen pomo sanoi itse ottavansa yhteyttä DNA:lle.Tommonen pompottelu kasvattaa otsaan peeniksen.
Ehkä kannattaa alkaa kyselemään esimiesten/-naisten yhteystietoja ja alkaa setvimään ongelmia heidän kanssaan.
Kyllä. Vitun iPad.Jaa niin se oli sen tröpöilijän auto se 626:uuskaksuutonen Mazda?
Vähä sama ku parturini kertoi käyneensä Keniassa. Tuntui, että siellä sama ukko oli joka paikassa. Välillä moninkertaisena ja eri ikäisenä.Eilen kävin lasiliikkeessä ja juttelin jonkun toisen asiakkaan kanssa tovin. Tänään kävin apteekissa ja sama hemmo aukaisi oven. Senhän arvaa kehen törmäsin sitten Alkossa! Ei, Alppua ei näkynyt, vaan se sama turjake mikä oli lasiliikkeessä ja apteekissa!
Ai jaa, väität kasvosokeaksi. Ei kai siinä.Vähä sama ku parturini kertoi käyneensä Keniassa. Tuntui, että siellä sama ukko oli joka paikassa. Välillä moninkertaisena ja eri ikäisenä.
Mistäs tiedät etten se ollut minä?Ei, Alppua ei näkynyt, vaan se sama turjake mikä oli lasiliikkeessä ja apteekissa!
Tuon kuvan perusteella olet koira.Mistäs tiedät etten se ollut minä?