Olis hänen mielestä pitänyt ostaa Gigantista Miele. Mutta mä boikotoin ko. lafkaa, niin en mennyt sinne lain.Belmondo oli kiukuspäissään todennu Mosselle, että olispa kiva jos meidänkin taloudessa olis edes yksi, jolla on pussit.
Olis hänen mielestä pitänyt ostaa Gigantista Miele. Mutta mä boikotoin ko. lafkaa, niin en mennyt sinne lain.Belmondo oli kiukuspäissään todennu Mosselle, että olispa kiva jos meidänkin taloudessa olis edes yksi, jolla on pussit.
Mielentöntä touhua :thumbfh:Olis hänen mielestä pitänyt ostaa Gigantista Miele. Mutta mä boikotoin ko. lafkaa, niin en mennyt sinne lain.
Joo, 1000 euron hintaisen älypuhelimen kanssa ei välttämättä kannatakaan lähteä Bulgariaan :frank:Pitäis aukotta latoa turpaan niitä, jotka ostaa 1000 euron hintaisen älypuhelimen. Voi vittu kun voi elämä olla joskus yksinäistä. Lähtis edes jonneki ulkomaille, vaikka vittu Bulgariaan.
Siirrätkö sattumalta tonnin...?Tänään aion kirjautua webbipankkiin ja tehdä taas elämäni siirtoja.
Taitaa aika liki summa sitä männä.Siirrätkö sattumalta tonnin...?
Hungariaanissa saisi 5000 tuoppia.Tonnilla sais jo sosialistisuomessa 200tuoppia tai lennon sivistysmaahan, hotellin ja 500tuoppia.
No toivottavasti olet tyytyväinen puhelimeen.Taitaa aika liki summa sitä männä.
Toistaiseksi juu. Ja tuohan on vasta osamaksusumma. Semmonen 30 vuoden kytky.No toivottavasti olet tyytyväinen puhelimeen.
Tottakai kannattaa ja käyttää sitä myös kamerana ja navigaattorina turistivilinässä. Sekä ojentaa luuri paikallisen nuoren miehen käteen ja pyytää ottamaan poseerauskuva.Joo, 1000 euron hintaisen älypuhelimen kanssa ei välttämättä kannatakaan lähteä Bulgariaan :frank:
Oho. Pitäiskö alkaa katsomaan enemmänkin FG:ta. Jotenkin se on aina jäänyt Simposten, Renin ja Stimpyn sekä EteläPuiston varjoon - ilmeisesti mun aivoni eivät pysty käsittelemään neljää roisia animaatiosarjaa.
Simpsoset eivät ole roiseja. Ja Family Guy on juuri tuollaista pieruhuumoria. Eteläpuisto on anarkistista hyvin usein, ja Ren&Stimpy silkkaa psykedeliaa.Oho. Pitäiskö alkaa katsomaan enemmänkin FG:ta. Jotenkin se on aina jäänyt Simposten, Renin ja Stimpyn sekä EteläPuiston varjoon - ilmeisesti mun aivoni eivät pysty käsittelemään neljää roisia animaatiosarjaa.