Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En ymmärtänyt mitä ne koukerot meinasivat, mutta klikkailin näköjään oikeista kohdista ja nyt on ainakin fontti vaihtunut. Android on parsa!:thumbup:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kiuneuskakkoja nuo eräät naiset vain miettii, kun pitäis heidän lähteä tuonne Notajakakan lähettyville.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Kakkosdivarin ottelussa oli vierasjoukkueella yhden miehen huutosakki. Megafoni oli äijällä ja pitkään jaksoi "eleleleelele leleleelee leelelele"-biisiään hoilata. Muutenkin ihan sympaattinen tunnelma.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kakkosdivarin ottelussa oli vierasjoukkueella yhden miehen huutosakki. Megafoni oli äijällä ja pitkään jaksoi "eleleleelele leleleelee leelelele"-biisiään hoilata. Muutenkin ihan sympaattinen tunnelma.
Heh, Tsuhna.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
Kakkosdivarin ottelussa oli vierasjoukkueella yhden miehen huutosakki. Megafoni oli äijällä ja pitkään jaksoi "eleleleelele leleleelee leelelele"-biisiään hoilata. Muutenkin ihan sympaattinen tunnelma.
Että jos vierasjoukkue pääsisi cupin pelissä Camp Noulle kuten kotijengi joskus päässyt ja siellä olis yks kulmaus vieraille varattu ja tuo megafonimölöttäjä siellä yksin patsastelisi niin SIINÄ, siinä sitä ois värin tunnustamista koomisimmillaan.

Pahus ku ei huvittais huomenna kotio lähtee ku on niin lämpöistäkin. Tuhkapilvelle tarvetta.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4948
Sijainti
Vantaa
Nyt olis Finnairilaisilla oiva tilaisuus mennä tukilakkoon ja osoittaa solidaarisuutta ahdinkossa oleville saksalaisille virkaveljilleen.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Suoli24 potkut ja työttömyys osiolla hyvä meininki.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tänään olen sivistänyt itseäni mm. sellaisilla tuikitärkeillä tiedoilla että Olli Jokisella on kautta aikain NHL:n paskin +/- tilasto suomalaisista lukemalla -137. edit: Joka on muuten kaikista tilastoiduista pelaajista 33:ksi huonoin. HYVÄ OLLI! HYVÄ MARTINLAAKSO!

Ja että Teemu selänteen laukauksista runkosarjassa upposi maaliin n. 15%.


Jälleen päivän vanhempi ja merkittävästi viisaampi.
 
Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Imuri-instalaation asettelu jatkuu Terrassa. Jippii...
Mosse! Imusiivoimien imaami, pölysuktioiden paavi. Kerroit tuossa jokin päivä sitten ostaneesi imurin. Ellen väärin muista, se taisi olla pölypussillinen malli? Edellä mainittujen arvonimiesi johdosta oletan, että tiedät asian jos toisenkin pölypussittomien ja -pussillisten imurien eduista. Miksi alan ammattilainen siis päätyi pussikkaaseen?

Ostin itse vuodenvaihteessa pölypussittoman ja olen ollut eri tyytyväinen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mosse! Imusiivoimien imaami, pölysuktioiden paavi. Kerroit tuossa jokin päivä sitten ostaneesi imurin. Ellen väärin muista, se taisi olla pölypussillinen malli? Edellä mainittujen arvonimiesi johdosta oletan, että tiedät asian jos toisenkin pölypussittomien ja -pussillisten imurien eduista. Miksi alan ammattilainen siis päätyi pussikkaaseen?

Ostin itse vuodenvaihteessa pölypussittoman ja olen ollut eri tyytyväinen.
Otin kalleimman mikä kaupassa oli. Onhan tuo testivoittajakin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös