Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Aattelin enemmän tuota yhdistelmää Lähilidli+Pullo halvinta viinaa+Puistonpenkki. Jäis ainakin enemmän rahaa niiden korvaavien lentojen ostoon.Lähipubiin ja Lärvätsalo.
Aattelin enemmän tuota yhdistelmää Lähilidli+Pullo halvinta viinaa+Puistonpenkki. Jäis ainakin enemmän rahaa niiden korvaavien lentojen ostoon.Lähipubiin ja Lärvätsalo.
Joo oli vain "bugi" mobiilikäyttöjärjestelmässä... Noh, uusi yritys huomisaamuna samaan aikaan. Onneksi ei sentään hotellimaksusta tarvitse välittää kun ne on koulu jo maksanut.Olivat ainakin osasta järjestelmiä nimittäin poistaneet myös paluulennon tiedot.
Nimim. Tyytyväinen veronmaksaja 31%Yhteiskunta maksaa Renngeistin ornaroinnit!
Mosse nyt on niin teräksinen veronmaksaja että maksaa verot varmuuden vuoksi Saksaankin.Nimim. Tyytyväinen veronmaksaja 31%
Elä mulle suutu, jos Nukkumatti pääsi yllättämään.Mosse nyt on niin teräksinen veronmaksaja että maksaa verot varmuuden vuoksi Saksaankin.
Minua ei ainakaan aikoihin kiinnostanut askarrella minkään sortin tilastoja mistään. Mistä lie johtuisi.
Mies kun tulee tiettyy ikään...Mua just teititeltiin Hesen kassalla. Teki mieli jättää tilaamatta.
Minulle toivotettiin lauantaina hyvää isänpäivää Alkon kassalla. Teki mieli viedä pullo takaisin hyllyyn.Mua just teititeltiin Hesen kassalla. Teki mieli jättää tilaamatta.
Täällä Njummelassa teinipojat katsoo Kalva - Ilves peliä ja kommentoi sitä kovaan ääneen. Eivät kikata sentään.Teinipissiksiä taas kimpoilee ja kikattaa pitkin lukaalia. Se on aina mukavaa.