mustakaari
"Se on juurikin näin"
Lyhyt.sen pituinen se.
Lyhyt.sen pituinen se.
Just tollasta syyllistämistä se on valtion alkoholipolitiikka AINA.Minulle toivotettiin lauantaina hyvää isänpäivää Alkon kassalla.
Jos vaihtaisi talon isoon suohon ja rupeaisi suopohataksi, stetsoni päässä. Teltassa naureskelisin ja hyväilisin suota. Ehkä näkisin hillan.Valtakunnan turvevarojen energiasisältö on noin 13 000 TWh. Turvevarojen energia vastaa 1100 milj. öljy tonnia. Suomen turvevarat ovat kaksinkertaiset Pohjanmeren tunnettuihin öljyvaroihin ja 2/3 Norjan tunnettuihin öljyvaroihin verrattuna. Suomen turvevarat ovat lähes kymmenkertaiset maamme puuvarojen energiaan ja 35 -kertaiset puuston tilavuuteen verrattuna.
Saattaa SuoPolla olla muitakin hatereja. Eikös se nykyvään ole SuPo?Jos vaihtaisi talon isoon suohon ja rupeaisi suopohataksi, stetsoni päässä. Teltassa naureskelisin ja hyväilisin suota. Ehkä näkisin hillan.
Enolla ikuisessa lainassa. Liekö polttanut sen!Pielisen alueen kirjastoista löytyi vain 1 Otto Willen kirja, sekin Nurmeksessa.
Eipä ole hehku loistanut tänne maakunnan eteläkolkkaan, kun en ole kyseisestä putiikista kuullutkaan. Näinköhän Kokoomuksen pää-äänenkannattaja Aamulehtikään tuollaista köyhien hallia mainostaa, hirveesti tullu enää luettua.Kovin on paljon hehkutettu ja mainostettu uutta Megamyyntiareenaa
Olipa hyvä että kerroin. Siis.Mä oisin ollut tyytyväinen ellen edelleenkään olisi koko paikan olemassaolosta tiennytk'.
Se on vähän kuin Sammonkadun K-market, mutta pienempi.Mä oisin ollut tyytyväinen ellen edelleenkään olisi koko paikan olemassaolosta tiennytk'.
njps. *fap fap fap*Kirsten Dunst näyttää ihan Fagerholmin kaksoissiskolta.