Riiustaako se nyt jotain toista sitten vai?Jaahas, kouvolla on riu'un vaihtoviikot :ahem:
Riiustaako se nyt jotain toista sitten vai?Jaahas, kouvolla on riu'un vaihtoviikot :ahem:
Vielä DinSko ja Hennes & Mauritz, niin tuo laskettaisiin Ruotsin matkaksi. Krapula ja morkkis siihen päälle, niin olisi matka tehty laivalla.Ulkomaankeikkaa pukkaa: lähden Ikeaan ja Biltemaan.
Siis erittäin raju poikkeama normaalista koti-tays-apteekki bermudan -kolmiosta.
..tjärvi?
Olikosse Joni, joka niitä käsityskykyvideoita postaili?Joskus käsityskykyni ylittää käsityskykyni.
Cum in nostril?Mikähän siinä on että kun tulee nenään niin tappelee vastaan. Perfect age kääntää toisen posken ja pyllistää.
Anna ne tunnukset mulle, niin voin hoitaa ton sun puolesta, jos saksa ei oikein taivuinfo@amazon.de lähetti sähköpostia. Ihmetytti vaan alkuun, kun ei minulla muistaakseni ole tunnuksia amazonille lain' (ja uskottavampi sähköpostiosoite kuin joku john107kinshasabanking@hotmail.com )...mutta kyllähän se antaa luotettavan kuvan, kun isoja kirjaimia hyppii keskellä lausetta. Ilmeisesti jo muutaman vuoden tehneet tuolta jotain huijausyrityksiä.
Minä google translaattorin perusteella tajunnut kuin olevani Yugoslav Miroslav Saksasta (paikasta, jota ainakaan Google maps ei myönnä olevan olemassakaan) ja pitäisi tarkastaa tietoni. Pistin sitten sotua, kortin numeroa ja vähän verkkopankin tunnuksiakin perään, että pääsevät alkuun selvittelyissä.
Just nyt ei satu olemaan tunnuksia AmazoniinAnna ne tunnukset mulle, niin voin hoitaa ton sun puolesta, jos saksa ei oikein taivu
http://www.amazon.de/Miroslav-Jugoslav-Nemec/dp/3873364050Yugoslav Miroslav on niin päheä nimi, että toivoisin olevan hän. Oli olemassa eli ei.
Tilaan mitä vaan, kun nyt vaan annat ne tunnarit.Saisko sen tyypin vai pelkkää palvelustaan 14,80eurolla? Ylläpitokulut 4 lageria... Saksa taipui noin hyvin, joten OoPee voisi tunnareillani tilata.