OoPee
Nuori ikäisekseen
Nomikin läks sitten huilaamaan :eek!::eek!::eek!:Oho, banneja pamahdellut.
Perustaisin kirjoituslakkotoikkeja mut kun Mosse ei niistä tykkää.
Nomikin läks sitten huilaamaan :eek!::eek!::eek!:Oho, banneja pamahdellut.
Perustaisin kirjoituslakkotoikkeja mut kun Mosse ei niistä tykkää.
NuSut Roxx for evö.No kyllä demari on kuitenkin paljon kiltimpi haukkumanimi kuin esim. perussuomalainen :yuck:
mä sulle nusut näytän.NuSut Roxx for evö.
Jess! NuSut vai nusut?mä sulle nusut näytän.
senhän sä haluaisit tietää.Jess! NuSut vai nusut?
Jaahas, taas saa selittää aivan perusasioita.Lopetan Black Horse -nimisten kalsareiden oston. Niiden kankaan laatu ei enää vastaa laatuvaatimuksiani. Halpishöttöä ovat Racerin kalsarit.
Täällä oli se pitsinnpypläys ja neulonta-Irma toikki erikseen hei!Jaahas, taas saa selittää aivan perusasioita.
Kangas kudotaa, laitetaan lankaa pitkittäin ja poikittain. Esim. farkkukangas
Neule neulotaan tekemällä koneella tai käsin silmukoita langasta. Esim. T-paita
Kangas ei jousta juurikaan, neule joustaa.
Kalsarit tehdään pääasiassa neuleesta. Boxereita näkee joskus tehtävän myös kankaasta. Kuristaa kassit istuessa - nou guud soluusson.
Black Horset eivät ole enää kotimaista tuotantoa joten laatu voi olla mitä sattuu.
Sanoudun irti lafkan kaikesta toiminnasta. Nyt ja tässä.
Entäs burb? Pannaan?Ruoka laitetaan, sika pistetään ja kaikki muut pannaan.
Nieletkö?Jeesus tulee.
Miten sulla noin niinkuin muuten menee?Burb ylistetään ja julistetaan Mahtavaksi Persoonaksi ja Muutenkin Hienoksi Tyypiksi.
Jaahas, taas saa ihan perusasioita selittää.Täällä oli se pitsinnpypläys ja neulonta-Irma toikki erikseen hei!
Kun ne viestit näki niin aika selvä homma. Hieman yllättävä rimanalitus Nomilta.Nomikin läks sitten huilaamaan :eek!::eek!::eek!:
Mä en niitä nähny, varmaan jo poistettu?Kun ne viestit näki niin aika selvä homma. Hieman yllättävä rimanalitus Nomilta.