No sori.Vapaa tyrehtyi. :frown:
Minkä Jumalan tähren sit pittää pyyrellä anteeks tekojans? Seisoosit ylpiäst mulkkuutes takan!No sori.
Savon "viäntö" on enämpi sieltä.Varmaan siks että pohjanmaan murre on hevonvitusta.
Vähän 50-60. Kumpi vaan oikeestaan niin tunti turpaan. Surutta.Savon "viäntö" on enämpi sieltä.
Pohjanmaa vielä jossain tilanteissa menettelee, mutta savo ei saatana ikinä. Usko nyt hyvällä. Ettei tartte.Vähän 50-60. Kumpi vaan oikeestaan niin tunti turpaan. Surutta.
No hei, sitähän se moottoriurheilu enimmäkseen on, hei. Pitäisköhän mun kokeilla tällä pätkivällä mokkulayhteydellä jotain striimiä? Tuskin.Onkohan tuo kisa vähän semmonen "rikkaat amatöörit harrastaa" -höntsäily?
http://www.24hseries.com/24h-dubaiPitäisköhän mun kokeilla tällä pätkivällä mokkulayhteydellä jotain striimiä? Tuskin.
Haista sinäkin *****naama pesemätön *****.Menkääpä ihteenne.
tos. Aika harvasta kisasta tulee tollasta monikamerakuvaa yöllä. Le Mansin lisäks ei juur mistään.
Vejä päähäs.Antee... jaa mutta enpä pyydäkään anteeksi.
Ite oon niin laiska lössö ja muutenkin mukavuudenhaluinen että tykkään kattoa moottoriurheilukisat töllöstä/tietokoneelta,Tuosta radasta tulee mieleen, kun olin siellä kansallista kisaa katsomassa ja mutustamassa voileipää jossain melkein vip-tilassa tuossa pilttuurakennuksen yläkerroksessa. Välillä siinä huoneessa oli kanssain vain voileipämyyjä ja intialaisen näköinen siivoojamies. Niitä siivoojia parveili siinä rakennuksessa enemmänkin rätit kädessä. Nousin välillä tuolilta ja kävin terassilla niin eikös se siivooja käyny heti pyyhkimässä sen tuolin käsinojat jossa istuin ja meni takaisin nurkkaan päivystämään. Tienny oikein pitäiskö ittensä tuntea siirtomaaherraksi vai oliks se vaan puhdasta vittuilua. Myöhemmin toinen siivoojamies johdatti mua toista sataa metriä käytävää pitkin hissille josta pääsi radan alittavalle käytävälle, vaikka minä vaan kysäisin oikeaa suuntaa. Vessassa uskaltanu pisuaarille mennä, ettei vaan tuu jotain kikkelinkannattelijaa siivouskomerosta.
Hajoo aamuihis. Ja sähköttömyyteen.Vejä päähäs.