Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vähän 50-60. Kumpi vaan oikeestaan niin tunti turpaan. Surutta.
Pohjanmaa vielä jossain tilanteissa menettelee, mutta savo ei saatana ikinä. Usko nyt hyvällä. Ettei tartte.

Melkein off-topic: kuulin tänään kaupassa Kainuun murretta. Melkein teki mieli halata niitä kahta ihmistä jotka silleen puhui. Mutta sitten ajattelin että ei sekään kummonen murre ole. Vähäpätöisten, pettuleipää narskuttavien saamattomien nahjuksien murre. Tunti turpaan. Surutta.

Itellä on ihan murteet sekaisin. Varmaan ihan kauheeta sössötystä ulkopuolisen korvin. Pyytäisin anteeksi mutta juuh elikkä ei kiinnosta eli siis.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
Onkohan tuo kisa vähän semmonen "rikkaat amatöörit harrastaa" -höntsäily?
No hei, sitähän se moottoriurheilu enimmäkseen on, hei. Pitäisköhän mun kokeilla tällä pätkivällä mokkulayhteydellä jotain striimiä? Tuskin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26861
tos. Aika harvasta kisasta tulee tollasta monikamerakuvaa yöllä. Le Mansin lisäks ei juur mistään.

Tuosta radasta tulee mieleen, kun olin siellä kansallista kisaa katsomassa ja mutustamassa voileipää jossain melkein vip-tilassa tuossa pilttuurakennuksen yläkerroksessa. Välillä siinä huoneessa oli kanssain vain voileipämyyjä ja intialaisen näköinen siivoojamies. Niitä siivoojia parveili siinä rakennuksessa enemmänkin rätit kädessä. Nousin välillä tuolilta ja kävin terassilla niin eikös se siivooja käyny heti pyyhkimässä sen tuolin käsinojat jossa istuin ja meni takaisin nurkkaan päivystämään. Tienny oikein pitäiskö ittensä tuntea siirtomaaherraksi vai oliks se vaan puhdasta vittuilua. Myöhemmin toinen siivoojamies johdatti mua toista sataa metriä käytävää pitkin hissille josta pääsi radan alittavalle käytävälle, vaikka minä vaan kysäisin oikeaa suuntaa. Vessassa uskaltanu pisuaarille mennä, ettei vaan tuu jotain kikkelinkannattelijaa siivouskomerosta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuosta radasta tulee mieleen, kun olin siellä kansallista kisaa katsomassa ja mutustamassa voileipää jossain melkein vip-tilassa tuossa pilttuurakennuksen yläkerroksessa. Välillä siinä huoneessa oli kanssain vain voileipämyyjä ja intialaisen näköinen siivoojamies. Niitä siivoojia parveili siinä rakennuksessa enemmänkin rätit kädessä. Nousin välillä tuolilta ja kävin terassilla niin eikös se siivooja käyny heti pyyhkimässä sen tuolin käsinojat jossa istuin ja meni takaisin nurkkaan päivystämään. Tienny oikein pitäiskö ittensä tuntea siirtomaaherraksi vai oliks se vaan puhdasta vittuilua. Myöhemmin toinen siivoojamies johdatti mua toista sataa metriä käytävää pitkin hissille josta pääsi radan alittavalle käytävälle, vaikka minä vaan kysäisin oikeaa suuntaa. Vessassa uskaltanu pisuaarille mennä, ettei vaan tuu jotain kikkelinkannattelijaa siivouskomerosta.
Ite oon niin laiska lössö ja muutenkin mukavuudenhaluinen että tykkään kattoa moottoriurheilukisat töllöstä/tietokoneelta,
mutta täytyy kyllä sanoa että just tämmöset tarinat, tavallaan mitättömät mutta elämykselliset, kutkuttaa niin että ehkä joskus minäkin....
Kiitos, ja anteeksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olipas erikoista.
Otin tuosta noin kirjahyllystä Ray Banin aurinkolasit käteeni pohtiakseni tulenko niitä enää koskaan päässäni pitämään vai pistänkö myyntiin tyystin.
Pariin vuoteen kun en niitä ole käyttänyt lain. Jumalauta niiden korvapehmikkeet hajosi silmieni edessä kun niihin koski. Iha hilirimpsis vaan lattialle kauhee helvetin kasa muovisilppua. Levisivät kerrasta kun jokisen eväät. Mikä lie muovin noin totaalisesti on hapristuttanut? Ehkä Hartsa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös