Valtakunnalliset verkot on hyvät - KORVESSA SAATANA!No jopas on turussa huonot yhteydet. Täällä pääkaupunkiseudulla hehkutetaan miten hyvät valtakunnalliset verkot on, mutta näemmä paskapuhetta.
Eikös tuo Loironuotiollakin lopeta ens jaksossa?Monettako kertaa se Selänne lopettaa uransa? Taas on lööpit täynnä teemukasia... antaisivat jo olla.
Ducks-vahdilta Selänne-maski juhlaotteluun – näin Teemu reagoi
Nyt vittu oikeesti.
Fagerholmilta pois.
Isoin asia on, että Kariyan lähtö jätti paljon haavoja ja pahaa verta. Kyllä se Paulin paitakin vielä joskus sinne nousee, mutta menee vielä muutama vuosi.Se on hieno homma, että Teemu saa paidan kattoon, mutta mun mielestä ensimmäinen pelaaja jonka sen olisi ansainnut Anaheimissa on Paul Kariya. Miksi muuten näin ei ole tapahtunut?
games | goals | assists | points | cups | |
Teme | 966 + 96 | 457 + 35 | 531 + 34 | 988 + 69 | 1 |
Paul | 606 + 35 | 300 + 14 | 369 + 15 | 669 + 29 | 0 |
Paremmat kuin Teemulla. Siis pisteet per peli. Olen käsityksessä, että Paul on katkera NHL:lle siitä miten häntä kohdeltiin jatkuvien aivotärähdysten jälkeen. Scott Stevens on muuten suunnaton kyrpänaama. Pilasi kahden supertähden uran. Kariya ja Lindros.
Ei yhtään harmittanut, mut kokemushan se tuokin.Noh noh kurski. Avarakatseisuudella eteenpäin. Harmittiko, kun ei sua lähennellyt?
Vitun hitti.Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Hyvä, että lähditte sieltä äkkiä haneen. Se vitun hittihän olis voinu ruveta kysymättä ruuvaamaan teitä niillä kumikulleilla peräsimmukoihin ja olisitte kukaties huomanneet, että jumpelavita, täähän toimii ja paukahtaneet siitä enempää venkoilematta umpihomoiksi. Naimisiin olisitte menneet ja aviovuoteessa toistenne peniksiä kosketelleet ja saunamakkara olisi uuden merkityksen saanut. Hyvä, että lähditte siitä aika äkkiä muualle. Ei auta riskeerata ihmisen.Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Elä vittuile ku et ossooHyvä, että lähditte sieltä äkkiä haneen. Se vitun hittihän olis voinu ruveta kysymättä ruuvaamaan teitä niillä kumikulleilla peräsimmukoihin ja olisitte kukaties huomanneet, että jumpelavita, täähän toimii ja paukahtaneet siitä enempää venkoilematta umpihomoiksi. Naimisiin olisitte menneet ja aviovuoteessa toistenne peniksiä kosketelleet ja saunamakkara olisi uuden merkityksen saanut. Hyvä, että lähditte siitä aika äkkiä muualle. Ei auta riskeerata ihmisen.