Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
No jopas on turussa huonot yhteydet. Täällä pääkaupunkiseudulla hehkutetaan miten hyvät valtakunnalliset verkot on, mutta näemmä paskapuhetta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei tänne saisi kuin jonkun Soneran 24mbit/s-kaapelin, hintaa 15e/kk enämpi kuin tällä mokkulaviritelmällä, mikä ollut ihan yhtä nopea toimiessaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No jopas on turussa huonot yhteydet. Täällä pääkaupunkiseudulla hehkutetaan miten hyvät valtakunnalliset verkot on, mutta näemmä paskapuhetta.
Valtakunnalliset verkot on hyvät - KORVESSA SAATANA!

Raision asuntoon maksimit oli 8/1. Silloin nauroin niin, että kärpäset lähti suusta etelään.

Kyllähän ne noihin kerrostaloihin vetää kuitua ja ties mitä, mutta talolliset saa kärvistellä kusisilla verkoilla. 4G:tähän ne tuputtaa, mutta tuputan nyrkillä vastapalloon.
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ei hätää burb. Parin vuoden tauko tulee hehkutuksiin, kunnes Teemu valitaan Hockey Hall of Fameen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Se on hieno homma, että Teemu saa paidan kattoon, mutta mun mielestä ensimmäinen pelaaja jonka sen olisi ansainnut Anaheimissa on Paul Kariya. Miksi muuten näin ei ole tapahtunut?
Isoin asia on, että Kariyan lähtö jätti paljon haavoja ja pahaa verta. Kyllä se Paulin paitakin vielä joskus sinne nousee, mutta menee vielä muutama vuosi.

Toinen seikka on tilastot Anaheimissa:
runkosarja + playoffs
gamesgoalsassistspointscups
Teme966 + 96457 + 35531 + 34988 + 691
Paul606 + 35300 + 14369 + 15669 + 290
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Paremmat kuin Teemulla. Siis pisteet per peli. Olen käsityksessä, että Paul on katkera NHL:lle siitä miten häntä kohdeltiin jatkuvien aivotärähdysten jälkeen. Scott Stevens on muuten suunnaton kyrpänaama. Pilasi kahden supertähden uran. Kariya ja Lindros.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
aitämmönenkinkö
jutskaon olemassa?
wautsioho, pieru

ei mulla muuta
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Paremmat kuin Teemulla. Siis pisteet per peli. Olen käsityksessä, että Paul on katkera NHL:lle siitä miten häntä kohdeltiin jatkuvien aivotärähdysten jälkeen. Scott Stevens on muuten suunnaton kyrpänaama. Pilasi kahden supertähden uran. Kariya ja Lindros.

Kyllä Anaheimissakin oikeasti ymmärretään Kariyan merkitys, mutta fanipohjassa on vielä niin paljon vittuuntuneita, että ottaa tosiaan sen muutaman vuoden.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18385
Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Vitun hitti.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Hyvä, että lähditte sieltä äkkiä haneen. Se vitun hittihän olis voinu ruveta kysymättä ruuvaamaan teitä niillä kumikulleilla peräsimmukoihin ja olisitte kukaties huomanneet, että jumpelavita, täähän toimii ja paukahtaneet siitä enempää venkoilematta umpihomoiksi. Naimisiin olisitte menneet ja aviovuoteessa toistenne peniksiä kosketelleet ja saunamakkara olisi uuden merkityksen saanut. Hyvä, että lähditte siitä aika äkkiä muualle. Ei auta riskeerata ihmisen.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hyvä, että lähditte sieltä äkkiä haneen. Se vitun hittihän olis voinu ruveta kysymättä ruuvaamaan teitä niillä kumikulleilla peräsimmukoihin ja olisitte kukaties huomanneet, että jumpelavita, täähän toimii ja paukahtaneet siitä enempää venkoilematta umpihomoiksi. Naimisiin olisitte menneet ja aviovuoteessa toistenne peniksiä kosketelleet ja saunamakkara olisi uuden merkityksen saanut. Hyvä, että lähditte siitä aika äkkiä muualle. Ei auta riskeerata ihmisen.
Elä vittuile ku et ossoo
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös