Albert Oil
Hippi ja juntti
mitteepä lottoot
Jep, jepkurre on kaapannut Alpun ja Toxin tunnarit. Nyt ei hyvä heilu.
Jep, jep
Paarin edustalla norkoilevat höröt on just niitä lähentelijöitä, jotka yrittää viedä äijien miehuuden.Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Mitä tarkottaa baarin jälkeen pihalla jammailu?
Niinkun sillein ihan vaan että jamma jamma, jamma jamma jaaa. Yks hakkaa komppia polviin ja toiset jammaa päälle? Varmaan jotain semmosta. Tai ehkä joku sivistyneempi muoto epätoivoisesta vonkaamisesta pilkun jälkeen. Mistäs näitä tietää.
No twerkataan tietenkin höhlä!Mitä tarkottaa baarin jälkeen pihalla jammailu?
Niinkun sillein ihan vaan että jamma jamma, jamma jamma jaaa. Yks hakkaa komppia polviin ja toiset jammaa päälle? Varmaan jotain semmosta. Tai ehkä joku sivistyneempi muoto epätoivoisesta vonkaamisesta pilkun jälkeen. Mistäs näitä tietää.
Turun skidit sanoo et niillon hidas yhteysLuulet oikeasti, että tuonne Venäjän rajalle saa yli 256 kbit/s nopeuksia?
Itse maksan 24/2:sta melkein 40 € / kk - ja on maksimit mitä Turussa tähän 2,5 km päähän keskustasta saa. Tosin töikaveri saa Paimion korpeen 100 megasen. Mitenhän VITUSSA se voi olla niin, että mettänkeskellä on valokuitu, mutta asutuskeskuksessa ei saatana ole. Vittu mitä paskaa! Haistakaa vittu kaikki!
Haistakaatte Sonera, Elisa, Johan Dennelind ja Veli-Matti Mattila pitkä verinen vittu!
:doubtful: Toihan on jo toteutettu Venäjällä. Ja siellä on vissiin huomattava osa ihmisistä transuja :idea:.Homotko ne vain haluaa Suomessa naimisiin?
No Venäjällä transut ei saa enää ajokorttia. Kohta niiltä kielletään muut oikeudet ja sitten pitää kantaa vaatteissa merkkiä.
Deja vu...
Siksi minunkin ilmoitus oli alunperin väärässä ketjussa.Netti ei toimi.
Kokeilin. Tuli kulku-Anneli ja alikulkutunneli.maksuton kokeilu - koksuton makeilu
EMMÄ TIIIJÄÄÄ!"!!No onko?