Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mitä tarkottaa baarin jälkeen pihalla jammailu?

Niinkun sillein ihan vaan että jamma jamma, jamma jamma jaaa. Yks hakkaa komppia polviin ja toiset jammaa päälle? Varmaan jotain semmosta. Tai ehkä joku sivistyneempi muoto epätoivoisesta vonkaamisesta pilkun jälkeen. Mistäs näitä tietää.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tuli käytyy baarissa muutaman kamun kanssa, siinä pois tullessa jäätiin jammailemaan ulos ja mun kaveri hieman hihkas että minneköhän tästä, jokun random huusi meille tulkaa mun luokse, me mentiin sinne, mut aika äkkiä alkoi ainakin mulla herätyskellot soida kun muutamat dildot näin ja rupes niitä oikein esittelemään, en nyt sano kaiken huippu, mut kun kamua yritti siinä vissiin vähän lähennellä, hän vaan sanoi sille randomille vitun hitti, random tokas takas, en minä ole hintti, vaan homo. Siinä vaiheessa lähettiin aika äkkiä, sieltä muualle. Ei kannata ihan jokaisen luokse mennä baarin jälkeen.
Paarin edustalla norkoilevat höröt on just niitä lähentelijöitä, jotka yrittää viedä äijien miehuuden.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mitä tarkottaa baarin jälkeen pihalla jammailu?



Niinkun sillein ihan vaan että jamma jamma, jamma jamma jaaa. Yks hakkaa komppia polviin ja toiset jammaa päälle? Varmaan jotain semmosta. Tai ehkä joku sivistyneempi muoto epätoivoisesta vonkaamisesta pilkun jälkeen. Mistäs näitä tietää.

Siinä pyöritään ja notkutaan ja odotellaan, että joku karvaperse runttaaja pyytää jatkoille.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mitä tarkottaa baarin jälkeen pihalla jammailu?

Niinkun sillein ihan vaan että jamma jamma, jamma jamma jaaa. Yks hakkaa komppia polviin ja toiset jammaa päälle? Varmaan jotain semmosta. Tai ehkä joku sivistyneempi muoto epätoivoisesta vonkaamisesta pilkun jälkeen. Mistäs näitä tietää.
No twerkataan tietenkin höhlä!
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
Luulet oikeasti, että tuonne Venäjän rajalle saa yli 256 kbit/s nopeuksia?

Itse maksan 24/2:sta melkein 40 € / kk - ja on maksimit mitä Turussa tähän 2,5 km päähän keskustasta saa. Tosin töikaveri saa Paimion korpeen 100 megasen. Mitenhän VITUSSA se voi olla niin, että mettänkeskellä on valokuitu, mutta asutuskeskuksessa ei saatana ole. Vittu mitä paskaa! Haistakaa vittu kaikki!

Haistakaatte Sonera, Elisa, Johan Dennelind ja Veli-Matti Mattila pitkä verinen vittu!
Turun skidit sanoo et niillon hidas yhteys
Turun skidit sanoo et ei oo valokuituu
mutta tietääks ne millaista on
Lappeenrannassa?
Täällä inter 'n' nett on pirun harvinaista
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18385
Sapettaa kun en lähimaella majapaikkaa, muuten oisin huomenna Tahkolle mennyt kelkkailemaan ratakuski Mikko Eskelisen kanssa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihan huono tuo KKWCS 2015 kilpailukalenteri. En varmaan viitsi osallistua yhteenkään kisaan kun päivämäärät on tuollaisia. Noin sitä vaan pelattiin kabinetissa burbin mestaruusmahdollisuudet veks.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oon välillä yrittäny vilkuilla Dubain 24h -kisaa, mutta vähän nihkee on nyt mielenkiinto. Liian paljon mulle tuntemattomia kuskeja. Onkohan tuo kisa vähän semmonen "rikkaat amatöörit harrastaa" -höntsäily?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös