Jämsäläisessä rivarinpätkässä, niin sitten alkaisi olla.Kuikin tossa muutaman ex-miäheni Facebookia ja isolla osalla näyttäis olevan game over eli naimisissa ja lapsia. Onneks häivyin tai mut häivytettiin ajoissa.
Homotko ne vain haluaa Suomessa naimisiin?Kuikin tossa muutaman ex-miäheni Facebookia ja isolla osalla näyttäis olevan game over eli naimisissa ja lapsia. Onneks häivyin tai mut häivytettiin ajoissa.
Mulla pelastava enkeli oli se, että forumilaiset (mahdollisesti Jusban) muokkasi mun selfie-kuvista taannoin salonkikelpoisia. Tästä voimme päätellä että Jusbanilla on narsistinen tai jopa lähes psykopaattinen suhde minuun.Jostain syystä tuli tuota lukiessani eräs huililla oleva forumilainen mieleen.
Kuikin tossa muutaman ex-miäheni Facebookia ja isolla osalla näyttäis olevan game over eli naimisissa ja lapsia. Onneks häivyin tai mut häivytettiin ajoissa.
Nyt vittu oikeesti.– Vau. Tämä on iso kunnia minullekin, Selänne sanoi.
Varmaan siksi ettei lopettanut uraansa Anaheimissa.Se on hieno homma, että Teemu saa paidan kattoon, mutta mun mielestä ensimmäinen pelaaja jonka sen olisi ansainnut Anaheimissa on Paul Kariya. Miksi muuten näin ei ole tapahtunut?
Tolla ei ole mitään merkitystä. Jagr kun lopettaa, niin miehen paita menee Pittsburghin kattoon.Varmaan siksi ettei lopettanut uraansa Anaheimissa.
Jossain siellä sijaitsee Euroopan keskushuolto.Soon muuten työkaverin tyttären Lumia ollu jo yli kuukauden huollossa. Kuulemma "lähettäneet satasen puhelimen johonki vitun Tsekkoslovakiaan korjattavaks".
Hiinä ja hiinä, että kannattaako satasen puhelinta enää lähetellä kovin kauaksi korjattavaksi.Soon muuten työkaverin tyttären Lumia ollu jo yli kuukauden huollossa. Kuulemma "lähettäneet satasen puhelimen johonki vitun Tsekkoslovakiaan korjattavaks".
Luulet oikeasti, että tuonne Venäjän rajalle saa yli 256 kbit/s nopeuksia?Vaihda elisa viihteeseen. 100/10 yhteys 20 egee kuussa.