Ria
Jäässä
Tääkö se selittää Troyn tarpeen hirmuselle vessakuopalle?Minä ainakin teen niin joka kerta.
Tääkö se selittää Troyn tarpeen hirmuselle vessakuopalle?Minä ainakin teen niin joka kerta.
Tilauksenne, sir.Jaksaa jaksaa. Hyvä tytöt!
Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.Näin näyttää olevan. Lisäksi aika moni politiikko haluaisi luopua laista jolla jumalan pilkka olisi rikos.
Jokohan Suomi on tulossa 2000-luvulle suoraan 1800-luvulta?
En kyllä ymmärrä miksi jotain uskontoja edes pitäisi suojella lailla.Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.
Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.
Jos Jumala olis olemassa sellaisena kuin se uskontojen taholta käsitetään, niin mun mielestäni silloin lakikirjassa oleva jumalanpilkkapykälä olis jo itsessään jumalanpilkkaa.En kyllä ymmärrä miksi jotain uskontoja edes pitäisi suojella lailla.
Eikös Halla-aho saanut tuomion?Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.
Taisi kaiffarin tuomio tulla jostain *kun suomalainen toimittaja haukkui suomalaisia, niin mulla on sit kans oikeus haukkua ählämeitä* -logiikasta :doubtful:?Eikös Halla-aho saanut tuomion?
No niinpä taisi ollakin. Oikealle tyypille tuomio meni kuitenkin.Taisi kaiffarin tuomio tulla jostain *kun suomalainen toimittaja haukkui suomalaisia, niin mulla on sit kans oikeus haukkua ählämeitä* -logiikasta :doubtful:?
edit. Toisaalta kun hepun sukunimen alkuosa on takaperin allaH, niin melkein sukuahan he ovat ja silloin Hallis vois oikeastaan tuota muslimien pääjehua hiukan moittiakin ilman rangaistuksenpelkoa. Tai niinku jotenkin silleen.
edit2. Itse asiassa se Halla-Ahon logiikka meni ehkä vissiin pikemminkin muodossa *ku kerta suomalainen toimittaja voi haukkua suomalaisia, niin sitten jos minä sanoisin muslimeista jotenkin silleen niinku tälleen, niin se olis silleen niinku ihan sama asia ja tai niiku silleen*
:thumbup:
Komp.En kyllä ymmärrä miksi jotain uskontoja edes pitäisi suojella lailla.
Hyvä Ari! Tätä ei vie meiltä kukaan pois!Kurri, Koivu yms. staroja Temen paidannostossa Anaheimissa.
Ja Vatanen vielä ratkaisi pelin.
Ari Vatanen? Kuka se on? Joku poliitikko?Hyvä Ari! Tätä ei vie meiltä kukaan pois!
Soon se Valion mainoskasvo. :frank:Ari Vatanen? Kuka se on? Joku poliitikko?
Hyvää uuttavuotta sullekin. Se on muuten vasta -15...-17. Hakisko keppanaa vai meniskö peiton alle?