Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18214
Näin näyttää olevan. Lisäksi aika moni politiikko haluaisi luopua laista jolla jumalan pilkka olisi rikos.

Jokohan Suomi on tulossa 2000-luvulle suoraan 1800-luvulta?
Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18384
Vois Tuplapotti lakon aloittaa, viikon sisällä voitettu jo yli 150 euroa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
Aika yhdentekevää luovutaanko tuosta laista. Jumalanpilkasta ei ole taidettu Hannu Salaman jälkeen tuomita ketään.
En kyllä ymmärrä miksi jotain uskontoja edes pitäisi suojella lailla.
Jos Jumala olis olemassa sellaisena kuin se uskontojen taholta käsitetään, niin mun mielestäni silloin lakikirjassa oleva jumalanpilkkapykälä olis jo itsessään jumalanpilkkaa.

Sit ihan muuta, tässä tiedoksi ihmisille, että miten mikäkin taivaankappale tulee vaikuttaa elämään alkaneen vuoden mittaan:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös Halla-aho saanut tuomion?
Taisi kaiffarin tuomio tulla jostain *kun suomalainen toimittaja haukkui suomalaisia, niin mulla on sit kans oikeus haukkua ählämeitä* -logiikasta :doubtful:?

edit. Toisaalta kun hepun sukunimen alkuosa on takaperin allaH, niin melkein sukuahan he ovat ja silloin Hallis vois oikeastaan tuota muslimien pääjehua hiukan moittiakin ilman rangaistuksenpelkoa. Tai niinku jotenkin silleen.

edit2. Itse asiassa se Halla-Ahon logiikka meni ehkä vissiin pikemminkin muodossa *ku kerta suomalainen toimittaja voi haukkua suomalaisia, niin sitten jos minä sanoisin muslimeista jotenkin silleen niinku tälleen, niin se olis silleen niinku ihan sama asia ja tai niiku silleen*
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Taisi kaiffarin tuomio tulla jostain *kun suomalainen toimittaja haukkui suomalaisia, niin mulla on sit kans oikeus haukkua ählämeitä* -logiikasta :doubtful:?

edit. Toisaalta kun hepun sukunimen alkuosa on takaperin allaH, niin melkein sukuahan he ovat ja silloin Hallis vois oikeastaan tuota muslimien pääjehua hiukan moittiakin ilman rangaistuksenpelkoa. Tai niinku jotenkin silleen.

edit2. Itse asiassa se Halla-Ahon logiikka meni ehkä vissiin pikemminkin muodossa *ku kerta suomalainen toimittaja voi haukkua suomalaisia, niin sitten jos minä sanoisin muslimeista jotenkin silleen niinku tälleen, niin se olis silleen niinku ihan sama asia ja tai niiku silleen*
No niinpä taisi ollakin. Oikealle tyypille tuomio meni kuitenkin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös