Arpinaama?Oli. Kuten myös Suokko ja stetsonmies, jonka nimeä en muista. Täällä kulmila pitkälti kuvattu.
Ei. Suokko oli arpinaama. Kari Kihlström näytteli häntä.Arpinaama?
Kotkan kuuppeelehan tapahtumat keskittyvät. Rauman kulmilta löytynyt hyviä kuvauspaikkoja.
Enkä tässä tarkoita Mankia, joka myös puhui osin vierailla kielillä.Ei. Suokko oli arpinaama. Kari Kihlström näytteli häntä.
Stetsonmiestä näytteli joku Kihlströmiä vanhempi näyttelijä. Se oli sellainen englannin kielen sanoja puheessan viljelevä rosvo. Oli arpinaaman ja Mankin "pomo" jossain tarinassa/sarjassa. Yritän toistaiseksi edetä ilman googlea tässä.
Niin, sarjaa kuvattiin vissiin Pispalassakin. Lähinnä poikien kotitalokohtauksia.
Ja se pahus huvittaa katsojaakin.Joskus sitä tulee huvittavaa materiaalia ilman käsikirjoitusta.
Pystytkö vastustamaan kiusausta?Uus naapuri, nainen, houkuttelee taas kylmällä oluella käymään kylässä.
Kysymyksesi antaa ymmärtää että pidät viimeistä ehtoollista historiallisena tapahtumana?Syötiinköhän Viimeisellä Ehtoollisella Kristuksen viimeinen kinkkukiusaus?
Se sitten burb'pikin kuunnellut Radio Suomea tuossa kolmen-neljän kulmilla tänään. Olisiko ollut ENSL?Syötiinköhän Viimeisellä Ehtoollisella Kristuksen viimeinen kinkkukiusaus?
Enpä ole kuunnellut. Oliko siellä sama(/nkaltainen) vitsailu?Se sitten burb'pikin kuunnellut Radio Suomea tuossa kolmen-neljän kulmilla tänään. Olisiko ollut ENSL?
Mielestäni ei anna ymmärtää.Kysymyksesi antaa ymmärtää että pidät viimeistä ehtoollista historiallisena tapahtumana?
Kiitos vastauksesta kysymykseen.Mielestäni ei anna ymmärtää.
Rosvo!! Mä oon heittäny tätä läppää jo vuosikaudet!!Syötiinköhän Viimeisellä Ehtoollisella Kristuksen viimeinen kinkkukiusaus?
Jo vain.Enpä ole kuunnellut. Oliko siellä sama(/nkaltainen) vitsailu?
Missäs ny vedetään pendolinoa dieselin voimalla? Vai onko harrasteluista kyse, Dr12, 13 vaiko joku muu?Kylläpä dieselveturin päästöt taas löyhyää. Ihan hyvä löyhyhän se on, ei siinä mitään.
Eiku ihan tossa veturitalleilla oli vaan veturi tai useampi jostain syystä tyhjäkäynnillä sen verran kauan, että tuli tänne saakka sisälle hyvät katkut. Itse tykkään kyllä, mutta mahdan olla asunnossa ainoa, joka tuosta tykkää.Missäs ny vedetään pendolinoa dieselin voimalla? Vai onko harrasteluista kyse, Dr12, 13 vaiko joku muu?