AJ
Well-known member
Kotihomeopaatin lääkekaappi:
Home(o)patia, kuten tiedät, on tieteen vääräksi osoittama uskomushoito. Tämä harhaoppi perustuu ajatukseen vaikuttavan aineen laimentamisesta niin paljon, että lopulta ainetta ei enää ole jäljellä, vaan pelkästään sen ajateltu vaikutus. :alppu: Eli ensin otetaan lääkeaine, laimennetaan niin, että lopputuotteessa on enää pelkkää vettä. Vedestä vain on vaikea tehdä pilleriä, joten siihen tarvitaan sidosaine, esimerkiksi sokeri. Lopuksi "lääke" nautitaan veden kera.
Ja jäätelökin on pelkkää Minettiä.Kävin Särkänniemessä pitkästä aikaa ja alamäkee on paikka menny. Ei saa enää Coca-Colaa vaan jotain Olvin kura-colaa, join sitten olutta. Kukahan aasi on päätöksen tehny, no oli kuka hyvänsä, niin ruaskia pitäis.
Minä se olin.Kävin Särkänniemessä pitkästä aikaa ja alamäkee on paikka menny. Ei saa enää Coca-Colaa vaan jotain Olvin kura-colaa, join sitten olutta. Kukahan aasi on päätöksen tehny, no oli kuka hyvänsä, niin ruaskia pitäis.
Mitä vikaa Minetissä?Ja jäätelökin on pelkkää Minettiä.
Kyllä ihan rehti munan lutkutus vois olla toimivampi setti.
Siihen en kiinnittäny huamioo.Ja jäätelökin on pelkkää Minettiä.
Äläs nyt kuule! Mekapeipi ei tykkää, jos vieraat naiset ruoskii sua.Minä se olin.
Laktoosittomia jätskivaihtoehtoja ei Minetillä ymmärtääkseni ole.Mitä vikaa Minetissä?
Juu ja paremmin tienaakin.Kyllä ihan rehti munan lutkutus vois olla toimivampi setti.
Eikö? Muistan jossain myyntipisteessään nähneeni mutta olen saattanut nähdä omianikin kyllä.Laktoosittomia jätskivaihtoehtoja ei Minetillä ymmärtääkseni ole.
Ai niin. No jos se lähtis mukaan.Äläs nyt kuule! Mekapeipi ei tykkää, jos vieraat naiset ruoskii sua.
Tämmöinen käsitys mulla on. Asiaa jätskimyyjiltä tiedustellessani olen tosin saanut sangen epävarmoja ja ristiriitaisia vastauksia (mikä on outoa, koska luulisi, että tuota laktoosiasiaa kysellään jatkuvasti). Pari kertaa olen kokeillut, josko masu Minettiä sietäisi. Ei siedä.Eikö? Muistan jossain myyntipisteessään nähneeni mutta olen saattanut nähdä omianikin kyllä.
Kelle on kelle ei.... HS:n jutusta:
Syreenin FB-sivulla hänen kaverinsa myös toteaa, että köyhyysrajalla mies elelee, kun osa jutun lukeneista pohtii, onko tuloja vääristelty alaspäin esimerkiksi verottajan pelossa.HS sanoi:Syreeni kertoo tekevänsä vähintään kuusituntisia, joskus 12-tuntisia vuoroja kuutena päivänä viikossa. Toisinaan tuntipalkka jää alle euroon. Seksitreffipalvelu tienaa Syreenin viestittelyllä tuhansia euroja kuukaudessa.
IS sanoi:Juttua muokattu kello 20.42: Korjattu Syreenin entinen ammatti tietokanta-asiantuntijaksi ja lisätty maininta siitä, ettei Syreeni enää työskentele nettipalvelussa. Aiemmin jutussa luki, että nettideittailulla tienaisi suuria summia. Syreeni kertoi kuitenkin HS:n jutussa, että hän tienasi nettideittailulla pikkuisen taskurahaa.
Sen 'alkoholijuomatkin' on munanlutkuttajan tasoa.:ahem:Kyllä mä suosittelisin sitä munan lutkutusta.
Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että munan lutkutus johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti vastuunalaisia kontradiktioita.Kyllä mä suosittelisin sitä munan lutkutusta.