Mä taas yritin pieraista ja napsauttaa sormia samaan aikaan.Yritin äsken viheltää Maamme-laulun samaan aikaan kun join mehua. Voi sitä pulputusta ja pärskettä. Saatoin vahingossa viestiä jotain valaille.
No burb kun on valaskuiskaaja.Miksi...miksi täällä on valaita?? Ryhä-, miekka- ja sinisellaisia häh?
Valasvislaaja. Kun mä puhallan Patakakkosen tunnarin Kolera-altaaseen niin valaat tekee mulle planktonmuhennosta. Vähän vetistä ja suolaista, mutta en oo viittiny valittaa asiasta. Pääasia että yrittää.No burb kun on valaskuiskaaja.
Mikähän lie lajike ja liekö moisella suomalaista lajitoveria? Kyselen siksi, kun tietyt kotimaiset omenat ovat äärettömän hyviä. Mielestäni.Syön norjalaisia omenoita.
En itse ostanut joten en varmaksi mene sanomaan, mutta uskoisin kyseessä olevan lajikkeen olevan nimeltään Aroma.Mikähän lie lajike ja liekö moisella suomalaista lajitoveria? Kyselen siksi, kun tietyt kotimaiset omenat ovat äärettömän hyviä. Mielestäni.
Samaa ihmettelin minäkin. Liekö nuorisokieltä. Sana.Mikähän lie lajike
Åkerö on melko omena. Suosittelen.Samaa ihmettelin minäkin. Liekö nuorisokieltä. Sana.
Itse sanoisin kelpo. Liekö murteesta johtuva. Ero.Åkerö on melko omena. Suosittelen.
Leppälä ajoi moottoriveneiden F1-sarjaa vuosina 1995–2000 ajaen ensimmäisen kilpailunsa sarjassa vuonna 1994. Vuonna 1996 sarjan voitti Guido Cappellini ja Leppälä oli toinen. Seuraavana vuonna 1997 sarjan voitti Scott Gillman, Leppälä oli toinen ja Cappellini kolmas
ITG lienee mua nuorempi ja 'tuju' sanan oon tuntenut reilusti yli 40v...Mitähän mahtaa tarkoittaa 'tuju'? Jotain nuorisokieltäkö?
Minun se on.Kenenköhän kakkonen tuo Varaaziz on?